آموزش اسکی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس tanhai-man.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 1
:: بازدید کلی : 581
آموزش اسکی

 

آسیب های ورزش اسکی

 
 

 

 

آسیب های ورزش اسکی:

برای هر ورزشی باید از نکات ایمنی برای سلامت ماندن بدن استفاده کرد تا آسیب نبیند . ورزش آموزش اسکی چون در ارتفاعات انجام میشود و با سرعت زیاد همراه است و بدن باید فشارهای زیادی را تحمل کند و موجب مصدومیت اسکی باز شده که شامل:

خستگی:
یکی از علل شایع در ورزش ها خستگی بوده که سطح مهارت را کم کرده و عکس العمل را کاهش داده و سطح هوشیاری را کم کرده و عکس العمل بدن را کند کرده و باید قبل از آموزش اسکی نرمش انجام داد تا بدن آماده شود :
– نرمش های هوازی یا آیروبیک
به مدت سی دقیقه باید نرمش انجام شود که با انجام این نوع ورزش ها درصد سرعت ضربان قلب بالا رفته و از تمریناتی که به شرایط اسکی کمک میکند استفاده شود بهتر خواهد بود.
– ورزشکار باید براساس قدرت بدنی و میزان توانایی و قدرت خود مطلع بوده و برطبق آن مسیر را انتخاب کند تا بر اساس ظرفیت بدن باشد . و با استراحت کافی قدرت بدنی را کسب کند و فعالیت های بی مورد نکند.

آموزش اسکی

بالابردن قدرت ماهیچه ها:
در ورزش اسکی بخاطر اینکه توان بالایی در عضله پا می خواهد باید ماهیچه های ران و ساق پا را با تمرینات مقاومتی قوی کرد همچنین تمرینات ناحیه شکم، کمر و لگن هم مهم بوده و به حرکات آموزش اسکی باز کمک کرده تا نیروی کافی بین بالاتنه و پاها برقرار کند.

انعطاف پذیری بدن:
برای اسکی باز قدرت انعطاف بدنی بسیار مهم بوده چون در اسکی حرکات کششی زیاد انجام میشود که باید از تمرینات کششی قبل و بعد از بازی اسکی انجام داد

بالابردن تعادل و جنبش :
آموزش اسکی باز باید مهارت و چابکی بالایی در حین اسکی داشته باشد و با تمرینات تعادلی باید این توان را بالا ببرد چون در اسکی کوهستان به این دو مورد نیاز می باشد.

تغذیه:
در ورزش اسکی بخاطر قرار گرفتن در ارتفاعات انرژی زیادی صرف میکند و باید تغذیه مناسبی داشته باشد تا از قدرت بدن و و عضلات کاسته نشود. از غذاهایی مانند ، سیب زمینی، برنج، ماست و کشک و میوه هایی مانند موز، نان، پاستا، نودلیت، استفاده شود
کاهش آب بدن برای ورزشکار اسکی باز باعث کاهش قندخون شده پس باید آب کافی بنوشد تا جبران فعالیت های بدن شود.

الکل:
مصرف الکل یکی از عوامل خطرناک برای ورزشکار اسکی باز بوده همانطور که از سطح هوشیاری می کاهد و سرعت عمل و جنبش را کم می کند با کم کردن آب بدن خطرات جدی ایجاد میکند و بهیچ عنوان نباید خورده شود

آسیب های بدنی در سنین مختلف متفاوت بوده و با بالا رفتن سن صدمات بیشتر شده و بدن دیگر قدرت بدنی اولیه را نداشته و در این نوع ورزش آسیب های مردان از زنان بیشتر بوده
آسیب هایی از قبیل:
آسیب های زانو:
درصد بالایی از صدمات بدنی در این ورزش مربوط می شود به زانو و باعث کاهش توان بدن شده و آموزش اسکی باز نمیتواند دیگر اسکی کند و قدرت زانو ها برای ماهیچه پا موثر بوده .

آسیب های صورت و سر:
۲۰ درصد از آسیب ها که اسکی باز را تهدید میکند ناحیه سر و صورت بوده که در سنین پایین بیشتر آسیب پذیر بوده.

آموزش اسکی

آسیب های شانه :
که در رفتگی و آسیب های مفصل شانه و کتف بوده که براثر افتادن و سقوط بدلیل مانع و بهم خوردن تعادل ایجاد میشود و ۱۰ درصد را به خود اختصاص میدهد.

آسیب دیدگی شست دست:
به دلیل گرفتن غیر اصولی چوب اسکی ایجاد شده و باید شست دست به صورت حلقه دور چوب گرفته شود که در حین افتادن و وجود مانع در شیب و چاله تاندوم پاره شود و انگشت دررفته .
– باید حتما از دستکشهای مچ بند استاندارد پوشیده شود و تا بالای مچ را محافظت کرده و فشار روی مچ را به حداقل برساند .آسیب رساندن به دست در این نواحی ضربه وارد میکند.
۱- جابجا شدن استخوان مچ
۲- شکستگی در مچ دست
۳- استخوان ها شکسته و بیرون زده
۴- چند تکه شدن استخوان مچ

پیچ خوردن مچ پا:
اگر مچ پا بخوبی ثابت نشده باشد و با حرکت سریع و چرخشی باعث پیچ خوردگی شده و باید از کفش های مخصوص استفاده کرد تا آسیب دیدگی کم شود.

شکستگی ناحیه ی پایینی پا:
در سنین پایین این نوع آسیب دیدگی و پیچ خوردگی یا شکستگی ساق پا رایج بوده و باید با احتیاط کامل از این آسیب جلوگیری کرد.

شکستگی استخوان بازو:
افتادن در هنگامی که دست ورزشگار باز است که هم بازو هم گردن آسیب میگیرد و باید مهارت کافی برای جمع کردن دست حین افتادن را یاد بگیرد.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:9
 
 



   

نصب و راه انداری و فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور

 
 

 

 

نصب و راه انداری و فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور

شرکت فنی مهندسی ایلیا دیتا با بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه راه اندای سالن های نمایش و کنفرانس ،  خدمات نصب و راه اندازی و تعمیر ویدئو پروژکتور را بصورت گسترده ارائه داده و تلاش در کسب رضایت مشتریان عزیز داشته است.

ویدئو پروژکتور

فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های باور نکردنی

فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های باور نکردنی.فروش انواع ویدئو پروژکتور های سینمای خانگی ، کلاس درس ، برد هوشمند ، پرده نمایش و پایه و تجهیزات جانبی پروژکتور با بهترین قیمت.انواع مدل ها را از ما بخواهید و قیمت ها را مقایسه کنید.

انجام خدمات پس از فروش ویدئو پروژکتور

شرکت فنی مهندسی ایلیا دیتا با چندین سال تجربه در زمینه تعمیر ویدئو پروژکتور و ارائه خدمات پس از فروش ، شما را برای خرید مناسب راهنمایی نموده تا حداکثر رضایت را از خرید خود داشته باشید.ارائه محصولات با گارانتی معتبر از امتیازات ما بوده و هیچ گاه قیمت را فدای کیفیت نکرده ایم.

ارائه راه کار های خرید به همراه  آموزش نصب انواعویدئو پروژکتور

ما شما را راهنمایی می کنیم تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید و از بابت هزینه ای که می کنید دلگرم باشید. ایلیا دیتا  برای نصب ویدئو پروژکتور شما را راهنمایی می کند تا از صرف هزینه های نصب و راه اندازی نیز خیالتان راحت باشد.

چرا ویدئو پروژکتور ؟

تصور کنید که می خواهید محتوای آموزشی و یا ارائه خود را روی یک مانیتور نمایش دهید.حتی بزرگترین تلویزیون های ساخته شده توانایی رقابت با یک ویدئو پروژکتور را ندارند.تصاویر تولید شده توسط این دستگاه می تواند در ابعاد بسیار بزرگ نمایش داده شود.از طرف دیگر دارا بودن انواع پورت ها و اتصالات وروی این قابلیت را به شما می دهد تا هر نوع دستگاه مانند رایانه ، دوربین فیلم برداری ، لپ تاپ ، را به آن وصل کنید و این دستگاه سیگنال ورودی شما را پردازش کرده و برای شما در ابعاد بسیار بزرگ نمایش دهد.امروزه کاربرد این دستگاه بسیار گسترش یافته و تقریبا در تمامی سالن های کنفرانس و همایش اتاق های دفاعیه و دانشگاه ها مدارسی که از فیلتر هوشمند سازی مدارس عبور کرده اند یک ویدئو پروژکتور وجود دارد.همین امر سبب شده تا سازندگان این دستگاه ها روی به نو آوری های جدید بیاورند تا بتوانند سهم بازار خود را از فروش این دستگاه از دست ندهند.

از جمله این نو آوری ها می توان به ظهور لامپ های لیزری در این دستگاه ها و امکان اتصال به شبکه کامپیوتری وایرلس را نام برد.لامپ های نسل قبل ویدئو پروژکتور دارای مصرف برق بالا و عمر پایین تری نسبت به ویدئو پروژکتور با لامپ لیزریبودند.همین امر سبب می شد تا دستگاه در زمان استفاده گرمای زیادی را از خود تولید کند و همچنین میزان زیادی از انرژی را به عنوان گرما هدر دهد.اما در تکنولوژی لیزری دو رنگ آبی و سبز از رنگ های اصلی ، توسط لیزر تولید شده و رنگ سوم که قرمز می باشد توسط LED تولید می شود که یک فناوری جدید و ترکیبی می باشد.

نکات مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور

برای انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب به چندین نکته باید توجه کنید تا انتظاراتی که از یک نمایشگر تصویر در ابعاد بزرگ دارید بر آورده شود.

اولین مورد مهم در انتخاب دستگاه مناسب میزان سایز تصویری است که برای نمایش مد نظر شماست.هر چه قدر اندازه کادر تصویر شما بزرگتر باشد نیاز به دستگاه با رزولوشن تصویر بیشتری دارید و در نتیجه مجبور به صرف هزینه های بیشتری هستید.

مورد دوم که بسیار مهم می باشد مساحت فضای مورد نظر جهت نصب .ویدئو پروژکتور می باشد.به عبارت دیگر چنانچه فضای شما دارای محدودیت طولی با محل نمایش تصویر باشد می بایست از ویدئو پروژکتور های نزدیک برد (short through) استفاده کنید که هزینه ی این دستگاه ها نیز بالاتر از نوه معمولی می باشد.

نکته مهم دیگر میزان نور فضای مد نظر جهت نصب پروژکتور می باشد.به این صورت که هر چقدر محیط نصب ویدئو پروژکتورتاریک تر باشد ، تصویر پروژکتور شفاف تر و روشن تر دیده می شود و در محیط هایی که امکان تاریک کردن محیط (با کشیدن پرده ها و یا خاموش کردن لامپ و …) وجود ندارد ویدئو پروژکتور های دارای میزان روشنایی (انسی لومن) کم کاربرد ندارند و نیاز به خرید ویدئو پروژکتور با قیمت بالاتر و انسی لومن بیشتر می باشد.

میزان عمر لامپ دستگاه نیز مورد بسیار مهم دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور می باشد.معمولا میزان عمر لامپ دستگاه از ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ ساعت شروع می شود.این مساله را در نظر بگیرید که ارقام ذکر شده توسط سازندگان این دستگاه ، با توجه به استفاده از ان در حالت کم مصرف بیان می شود و طبیعتا هنگام استفاده از آن در حالت عادی ، میزان عمر لامپ ویدئو پروژکتور کاهش یافته و ممکن است تا ۲۰ در صد نسبت به میزان ذکر شده کاهش داشته باشد.

ورودی صدا:اکثر ویدئو پروژکتور ها دارای پورت ورودی استاندارد صدا می باشند.صدای ورودی از طریق بلندگوهی تعبیه شده در داخل دستگاه پخش می کردد.اگر شما نیاز به صدای بلند جهت پخش همزمان صدا و تصویر دارید ، بلند گوهای داخلی دستگاه ، کمی شما را نا امید خواهند کرد و باید به فکر استفاده از بلندگو های قوی تری باشید.

میزان زاویه KeyStone نیز عامل مهم دیگری به شمار می آید.چنانچه محل مورد نظر برای نصب ویدئو پروژکتور شما دارای ارتفاع زیادی است و دستگاه را روی سقف نصب می کنید ، میزان زاویه KeyStone بسیار مهم است.معمولا ویدئو پروژکتور ها حدود زوایه ۳۰ درجه را پشتیبانی می کنند.

میزان بودجه ای که برای خرید ویدئو پروژکتور می گذارید نیز بسیار مهم است.ممکن است تمام نیازهای شما ختم به یک دستگاه با مدل خاصی بشود که توانایی پرداخت آن را ندارید.در این صورت مجبورید از برخی نیاز های فرعی خود صرف نظر کنید و دستگاه ارزانتری را خریداری نمایید.

ملزومات نصب یک ویدئو پروژکتور

بسته به این که شما می خواهید از دیتا پروژکتور چگونه استفاده کنید نیاز به استفاده از ملزومات نصب متفاوتی دارید.برای مثال چنانچه بخواهید دستگاه را بصورت رومیزی استفاده کنید نیاز به یک کابل Power و یک کابل VGA دارید.جهت نمایش تصویر ویدئو پروژکتور نیز نیاز به پرده نمایش می باشد تا هم از انعکاس نور جلوگیری شود و هم تصاویر دارای زمینه سفید و مناسب باشند.ولی چنانچه بخواهید دستگاه را در محلی فیکس کنید احتیاج به یک پایه ویدئو پروژکتور یا  Ceiling Mount و همچنین کابل انتقال تصویر با متراژ بلند تری دارید.کابل پرکاربرد جهت نصب ویدئو پروژکتور VGA می باشد.اگر چه اکثر دستگاه های امروزی دارای پورت HDMI می باشند.پایه ویدئو پروژکتوراز سه قسمت تشکیل شده است.

قسمت نگهدارنده ویدئو پروژکتور که اصطلاحا به آن پایه خرچنگی می گویند ، قسمت تنظیم ارتفاع دستگاه که یک پایه مستطیل شکل است و قسمتی که به سقف یا دیوار پیچ می شود.در زیر می توانید تصاویر پایه Ceiling mount را ببینید.همچنین شما می توانید از استفاده از قسمت میانی که جهت تنظیم ارتفاع دستگاه استفاده می شود صرف نظر کرده و پایه خرچنگی را مسقیما به قسمتی که به سقف پیچ می شود اتصال دهید.

پایه ویدئو پروژکتور

برخی اصطلاحات رایج در مورد ویدئو پروژکتور و مشخصه های انواع پروژکتور

انسی لومن : میزان شدت روشنایی تصویر یک ویدئو پروژکتورهر چقدر این میزان بیشتر باشد نشان دهنده ی قدرتکند تر بودن لامپ دستگاه بوده که کارایی ان را بالاتر برده و قیمت آن نیز به طبع افزایش پیدا می کند.میزان لومن استاندارد برای یک کلاس درس ۲۵۰۰ و برای سالن های کنفرانس ۴۰۰۰ می باشد.

رزولوشن: تعداد پیکسل های نمایش داده شده توسط دستگاه ویدئو پروژکتور که هر چه بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت تصویر بیشتر آن می باشد.یک پیسل کوچکترین نقطه در یک تصویر می باشد و ویدئو پروژکتور ها رزولوشن های مختلفی را برای تصاویر پشتیبانی می کنند.یک رزولوشن بصورت دو عدد که در هم ضرب می شوند مشخص می شود که عدد اول نمایانگر تعداد پیکسل های طول تصویر و عدد دوم نمایانگر تعداد پیشکل های عرض تصویر میباشد.

کوتاه برد (short through):این نوع پروژکتور در فاصله ی کوتاهی از کادر نمایش نصب می شوند.در تصویر زیر انواع ویدئو پروژکتور به لحاظ فاصله ی نصب از پرده نمایش را می بینید.

انواع ویدئو پروژکتور

کنتراست:میزان تفکیک پذیری رنگ تصویر نمایش داده شده توسط ویدئو پروژکتور است و معمولا با دو عدد که با علامت : از هم جدا میشوند نمایش داده می شود.عدد اول همیشه ۱ بوده و عدد دوم توانایی تعداد ارنگ تولید شده بین دو رنگ سیاه و سفید را نشان می دهد.به عبارت دیگر فاصله بین کوتاه ترین نقطه و روشن ترین نقطه.

تکنولوژی ساخت: در دو نوع DLP و ۳LCD می باشد که DLP ها کنتراست رنگ بالاتر و ۳LCD ها دارای روشنایی تصویر بیشتر می باشند.

پورتهای دستگاه : انواع پورتهای ویدئو پروژکتور شامل  rj45(Lan),Rs 232,VGA,S-Video,USB,HDMI و …

KeyStone: هنگامی که دستگاه را در ارتفاع خاصی (مثلا سقف کلاس) پیچ می کنید به دلیل اختلاف زاویه پیش آمده تصویر شما دچار کشیدگی در اطراف کادر می شود و ممکن اشت تصویر بصورت ذوزنقه ای نمایش داده شود.برای اصلاح این مشکل دستگاه ها دارای خاصیت Key stone می باشند که می تواند بسته به نوع دستگاه از ۲۰ الی ۴۵ درجه کشیدگی در زوایای اطراف کادر نمایش را اصلاح کرد.

انواع ویدئو پروژکتور به لحاظ شکل ظاهری

نوع قابل حمل Portable که اندازه کوچکی دارد و می توان آن را همراه خود حمل کرد.این دستگاه ها دارای لومن بسیار کم بوده و ابعاد و وزن کمی دارند.از مهمترین مزایای آنها نیز می توان به امکان اتصال به گوشی های هوشمند اندرویدی و آی او اس (IOS) را نام برد.با داشتن این دستگاه همواره یک تلویزیون ۵۰ اینچ را در جیب خود دارید.کارایی دیگر این دستگاه نیز جهت اتصال به انواع کنسول های بازی می باشد.ارائه محتوا بصورت سیار و استفاده در مکان های فاقد ویدئو پروژکتور از محسنات نوع قابل حمل می باشد.

ویدئو پروژکتور قابل حمل

نزدیک برد که در بالا توضیحاتی در مورد آن دادیم.

سینمای خانگی دارای نور متوسط و رزولوشن بالاتر جهت نمایش تصاویر فیلم بصورت واضح می باشد.

ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

فضای بزرگ یاLarge Venue مناسب برای سینما ها که دارای رزولوشن و لومن بسیار بالا می باشو و می تواند تصاویر را بسیار بزرگ و پر نور نمایش دهد.

ویدئو پروژکتور سینما

تعاملی یا interactive که دارای قلم مخصوص بوده که تصویر مورد نظر را لمسی می کند یا به عبارت دیگر کار موس را انجام می دهد و برای کلاس درس مناسب می باشد.

ویدئو پروژکتور تعاملی

انواع ویدئو به لحظ تکنولوژی ساخت

۱-DLP

۲- ۳LCD

نحوه کارکرد ویدئو پروژکتور های DLP

تکنولوژی DLP بطور اختصاصی توسط کمپانی texas instruments ابداع گردید.این کمپانی تولیداتی بسیار وسیع در زمینه طراحی و ساخت انواع پردازشگر دارد که از جمله آنها می توان به پردازشگر انواع گوشی های هوشمند اشاره کرد.

قلب یک DLP را تراشه مرکزی آن تشکیل داده که از طریق پردازش نور بصورت دیجیتال کار می کند.چیپ اصلی ویدئو پروژکتور های DLP دارای پنل های شیشه ای جهت عبور نور می باشد و داخل آن یک آینه دیجیتال وجود دارد.پس از عبور نور از فیلتر رنگ به چیپ DLP رسیده و این آینه های بسیار ریز میتوانند هنگامی که نور به آنها می رسد به عقب و جلو حرکت کنند.نتیجه این عمل این است که نور تابیده شده از فیلتر رنگ دستگاه ، بصورت یک پیکسل تکی بسمت لنز ویدئو پروژکتور هدایت می شود که بوسیله عدسی های لنز ، تصویر به نقاط دورتر تابیده می شود.Color Wheel یا چرخ رنگ وظیفه مشخص کردن رنگ پیکسل تابیده شده را دارد.ساختار color wheel به گونه ای است که دقیقا طبق تئوری رنگ ها ساخته شده است.مساله تئوری رنگ ها برای اولین بار توسط نیوتن کشف و ارائه شد.در زیر می توانید رنگ بندی یک color wheel را مشاهده کنید.

ویدئو پروژکتور

همانطور که مشاهده می کنید از سال ۱۷۷۶ تا کنون یک color wheel تغییراتی داشته که امروزه به تکامل رسیده است.

یک چرخ رنگ بین منبع اصلی نور که همان لامپ ویدئو پروژکتور است و چیپ DMD قرار دارد.پیکسل ایجاد شده پس از گذر از چرخ رنگ ، و ترکیب سه رنگ اصلی قرمز و سبز و آبی به ترکیب رنگ اصلی خود رسیده و نمایش داده می شود.

نحوه کارکرد ویدئو پروژکتور های۳LCD

در ویدئوی زیر می توانید نحوه کارکرد ویدئو پروژکتور ۳LCD را مشاهده کنید.

 

همانطور که دیدید در تکنولوژی ۳LCD لامپ تصویر نور را روی چند آینه انعکاس داده و آن را به سه رنگ اصلی قرمز ، سبز و آبی تجزیه می کند.پس از عبور رنگ ها از یک منشور دارای ۳ پنل شیشه ای به هر ۳ رنگ اصلی ، جهت اجازه عبور هر پیکسل ، باز و بسته شده و رنگ های ایجاد شده توسط منشور دیگری پیوسته شده و روی صفحه نمایش ظاهر می گردند.

 نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیر ویدئو پروژکتور : تعمیرات تخصصی انواع ویدئو پروژکتور لامپ انواع ویدئو پروژکتور ملزومات و خدمات ویدئو پروژکتور

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور نیاز به ظرافت های بسیار دارد.در حمل ویدئو پروژکتور باید دقت داشته باشیم که کوچکترین ضربه ای به دستگاه وارد نشود.جهت سرویس و نگهداری دستگاه باید موارد را به یک کارشناس در این زمینه بسپارید و بدون داشتن تجربه اولیه هرگز اقدام به بازکردن دستگاه نکنید.

اغلب باز کردن دستگاه توسط افراد غیر مجرب باعث بهم ریختن تنظیمات کالر ویل و بهم ریختگی آینه های دستگاه می شود که هزینه های قابل توجهی را جهت تعمیر مجدد دستگاه می طلبد. تعمیر ویدئو پروژکتور خود را به افراد مجرب بسپارید.

تعمیر ویدئو پروژکتور

نکاتی در جهت استفاده از ویدئو پروژکتور

به هیچ وجه پس از پایان کار با ویدئو پروژکتور آن را از برق نکشید و با استفاده از کلید پاور دستگاه اقدام به خاموش کردن آن نموده و تا خاموش شدن فن ها دستگاه را از برق نکشید.اینکار شما آسیب جدی به دستگاه وارد می کند  دلیل این امر این است که زمانی که شما از دستگاه استفاده می کنید لامپ دستگاه  به شدت داغ شده است و نیاز دارد که ابتدا خنک شده و سپس دستگاه خاموش شود.در غیر اینصورت خطر سوختن لامپ دستگاه شما را تهدید می کند.

تعمیر ویدئو پروژکتور

هنگام جابجایی دستگاه نهایت مراقبت را داشته باشید تا آینه ها و لنز دستگاه آسیب نبینند.بدین منظور دستگاه را در بسته بندی دارای ضرب گیر مناسب قرار دهید و از هر گونه ضربه و فشار محفوظ نگه دارید.

به هیچ وجه دستگاه را مورد وزش باد دارای فشار (سشوار پمپ باد و بلوور و…) قرار ندهید

سرویس های سالانه و نیم سال را فراموش نکنید.زیرا اگر فن ها و لامپ دستگاه شما سرویس نشوند باعث آسیب سنسور فن و خود فن شده و در نهایت دستگاه بیش از حد داغ شده و آسیب می بیند.

اگر تصویر شما روی برد هوشمند منعکس می شود دقت داشته باشید که دستگاه به هیچ عنوان تکان نخورد و فیکس باشد تا کالیبره ابزار هوشمند شما بهم نریزد.

جهت تعمیر ویدئو پروژکتور هرگز شخصا اقدام به باز کزدن دستگاه ننمایید و این کار را به متخصص آن بسپارید.

 ایلیا دیتا ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات و سرویس انواع ویدئو پروژکتور ، تامین ملزومات نصب ، لامپ انواع ویدئو پروژکتور

کلیه مطالب و مقالات وب سایت

مقالات هوشمند سازی مدارس

ویدئو پروژکتور

برد هوشمند

هوشمند سازی مدارس

تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیر ویدئو پروژکتور در کرج

آشنایی با کلاس هوشمند

معرفی نرم افزار برد هوشمند IQ board

معرفی نرم افزار های کاربردی برد هوشمند

دستگاه حضور و غیاب

دیتا پروژکتور

ویدئو پروژکتور جیبی

فروش ویدئو پروژکتور

تخته هوشمند

پرده نمایش

ویدئو پروژکتور با لامپ لیزری

 

مقالات آموزشی دوربین مدار بسته

ارتقا دوربین مدار بسته

مزایا و معایب دوربین مدار بسته AHD

دوربین مدار بسته turbo HD

راهکارهای اصولی انجام یک پروژه دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته آسانسور

راهنمای نصب دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مدار بسته

dnr چیست؟

محاسبه هارد DVR

اصطلاحات دوربین مدار بسته

آداپتور دوربین مدار بسته

آموزش انتقال تصویر دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته AHD

دوربین مدار بسته HDCVI

دوربین مدار بسته بیسیم

انتخاب لنز مناسب دوربین مدار بسته

جانمایی دوربین مدار بسته

دوربینip

دوربین مدار بسته AHD

دوربین مدار بسته صنعتی

دوربین مداربسته دید در شب

انتخاب لنز مناسب برای  دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته hdcvi چیست؟

دوربین مدار بسته بیسیم

سری و موازی کردن منبع تغذیه دوربین

مقایسه حسگر cmos و ccd

دوربین های مدار بسته زنده دنیا

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ و ip

انتخاب دوربین مدار بسته مناسب

آموزش دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته تحت شبکه DLINK

۵ راه برای بهبود دوربین مدار بسته

تبدیل وب کم به دوربین امنیتی

دوربین ضد خرابکار سامسونگ

خصوصیات سیستم دوربین امنیتی

دوربین IP سامسونگ فراتر از یک دوربین

دوربین مداربسته تحت شبکه LG هیولای با کیفیت کره ای

دوربین ترافیکی هوشمند داهوا

فیلم جالب دزدی مادر و پسر از مغازه

فیلم جالب دزدی خنده دار

معرفی دوربین PTZ تحت شبکه sony

فیلم جالب سرقت لپ تاپ از فروشگاه

پیشنهاد کمپانی axis برای سیستم های دوربین تحت شبکه کوچک

فیلم دزدی حرفه ای مانیتور در فروشگاه

۱۲ راه برای افزایش امنیت دوربین تحت شبکه

معرفی نرم افزار دوربین تحت شبکه Ocularis

از هر جایی می توانید تصویر این دوربین را ببینید

دوربین امنیتی ۲۹ مگاپیکسلی

دوربین های امنیتی که حرکت بعدی شما را پیش بینی می کنند

دزدی در چند ثانیه

سرقت از پژو ۲۰۶ فقط در ۱۳ ثانیه

فیلم سرقت مسلحانه از طلا فروشی

شناسایی سرعت خودرو توسط دوربین های نظارتی

سرقت مغازه و ضرورت نصب دوربین مدار بسته

دوربین هوشمند

تفاوتهای دوربین مدار بسته ارزان و دوربین های قیمت بالاتر

سنسور DIS

دوربین مدار بسته HDSDI

sense up چیست ؟

معرفی نرم افزار شناسایی پلاک خودرو

مقالات آموزشی دزدگیر اماکن و اعلام حریق

آموزش نصب دزدگیر اماکن(اعلام سرقت)

آموزش نصب دزدگیر بی سیم

اعلام حریق

سری بستن چشمی دزدگیر

نصب پدال دزدگیر

نصب دزدگیر اماکن

موارد مهم در نصب دزدگیر بی سیم


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:8
 
 



   

آسیب های آموزش شنا و پیشگیری از آن

 
 

 

 

آسیب های آموزش شنا و پیشگیری از آن:
برای آب تنی و شنا کردن باید مواردی را رعایت کرد تا این ورزش باعث آسیب رساندن به بدن نشود و عوارضی به همراه نداشته باشد. در آب های آلوده بهیچ عنوان شنا نکنید

عفونت کردن گوش:
در هنگام آموزش شنا کردن بدلیل اینکه بدن در آب غوطه ور میشود آب درون گوش رفته و باعث آسیب میشود
قبل از اینکه درون آب رفته باید از گوش گیر استفاده شود تا آب وارد گوش نشود
بعد از اتمام شنا درون گوش را با حوله خشک کرده و سپس سشوار گرفته.
قرمزی چشم:
در اب استخر از کلر برای ضدعفونی کردن استفاده میشود که باعث حساسیت شده و در طی شنای طولانی در آب چشم ها آسیب میبینند و متورم میشوند
اگر در آب دریاچه و حوضچه ها شنا کنید بدلیل آلوده بودن و وجود باکتری ها قرنیه را قرمز کرده و باعث پف کردن چشم ها شده .
* برای جلوگیری از متورم شدن چشم ها:
باید از عینک مخصوص برای شنا استفاده کرد و آنرا کامل روی چشم ها قرار داد تا از ورود آب درون چشم جلوگیری کند.

آموزش شنا
بلعیدن آب در حین شنا:
اگر به طور ناخودآگاه مقداری آب را ببلعید حتی یک جرعه که این اتفاق برای افرادی که در حال یادگیری آموزش شنا هستند بیشتر اتفاق می افتد و اگر آب آلوده باشد باعث بیماری شده.

خطر غرق شده در حین شنا کردن:
افرادی که در حال اموزش هستند و به دلیل ترس از آب در آب غوطه ور میشوند و به سمت پایین کشیده شده و باعث غرق شدن آنها میشود که برای جلوگیری از این اتفاق باید از جلیقه های نجات استفاده کرد و با پوشیدن آن ها در سطح آب قرار گرفت که با توجه به سن و اندازه قد تغییر سایز دارند.
آسیب و بیماری های ناشی از شنا:
بیماری های پوستی:
– ورزش آموزش شنا چون در استخر آب انجام میشود که اگر آب آلوده باشد بیماری های پوستی به همراه خواهد داشت.
شامل: قارچ.زیگیل.کچلی میشود و اگر در آب بیش از حد کلر ریخته شود در افرادی که حساسیت های پوستی دارند دچار آسیب رساندن به پوست آن ها شده و دچار خارش زیاد و خشک شدن و اگزما میشود.

– آسیب های شنا در استخرهای روباز :
وجود بیش از اندازه ی آفتاب برای پوست بدن نیاز نیست و این امر باعث آسیب شده و فقط چند دقیقه برای جذب ویتامین D کافی می باشد .
به خاطر وجود آفتاب، پوست را دچار سوختگی و قرمزی و تورم زیاد کرده که به مرور زمان باعث تغییر رنگ پوست و ایجاد لک و سرطان پوستی را شامل شود.

آموزش شنا
– آسیب شنا روی مو
وجود مس در درون آب بدلیل رد شدن از لوله های آب و وارد شدن درون استخر منجر به آسیب رساندن به موی شناگر شده و باعث تغییر رنگ موی او شده و باعث رسوب کردن درون بافت مو شده و برای جلوگیری از این امر باید شناگر از کلاه استفاده کند و بعد از اتمام آموزش شنا دوش گرفته و موها شسته شوند .
آسیب های استخرهای عمومی و پیشگیری از آن ها:
بدلیل استفاده عمومی از یک آب و استخر با تعداد نفرات زیاد و استفاده ی زیاد از وسایل ضدعفونی کننده بخاطر تعویض نکردن مجدد آب های استفاده شده درون یک استخر باید تمامی افراد در هنگام رفتن به استخر از وسایل ضروری و شخصی استفاده کنند و به همراه خود ببرند .چون حاوی میکروب و آلودگی های استخری بوده اند.
– بالا بودن آب بیشتر از ۳۰ درجه باعث خفگی و وقفه در قفسه سینه شده
– حتما از مایوی مناسب استفاده شود بطوری که سطح بدن را به میزان کافی پوشش دهد.
– از حوله برای استحمام بعد از شنا استفاده کنید.
– از دمپایی مخصوص استفاده شود
– از کلاه شنا برای وارد نشدن آب درون موها که باعث تغییر رنگ و حالت ان هاشده و با رسوب در موها ان ها را میشکند.
– از عینک شنا استفاده کنید.

آموزش شنا
– از دماغ گیر برای جلوگیری از ورود آب و مجرای تنفسی استفاده کنید
– از گوش بند برای بستن راه ورود آب به گوش استفاده شود
– از تیوپ برای آموزش شنا کردن کودکان و افرادی که در حال آموزش هستند استفاده کنید
– حتما بعد از اتمام شنا دوش گرفته و مو و بدن را کاملا شسته و سپس خشک کنید.
– اگر مهارت کافی در شنا کردن را ندارید هیچوقت در عمق های زیاد استخرها شنا نکیند


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:8
 
 



   

نکاتی برای استفاده بهتر از کلاس هوشمند

 
 

 

 

نکاتی برای استفاده بهتر از کلاس هوشمند

هر کلاس هوشمند درس بستگی به تجهیزات نصب شده در آن ، نیاز به رعایت اصولی جهت استفاده بهتر همراه با کاربری صحیح از تجهیزات هوشمند سازی دارد.مثلا در یک کلاس هوشمند دارای ویدئو پروژکتور باید اصول صحیح استفاده از این دستگاه را بدانیم تا ضمن آسیب نرساندن به دستگاه بهترین کیفیت کاربری را نیز برای استفاده کنندگان فراهم کنیم.

کلاس هوشمند

طریقه استفاده صحیح از ویدئو پروژکتور ، مهم ترین ابزار موجود در هر کلاس هوشمند

برخی از مهم ترین نکات استفاده صحیح از ویدئو پروژکتور به شرح ذیل می باشند:

-زمان ارائه مطالب با ویدئو پروژکتور حد الامکان فضای کلاس هوشمند را تاریک کنید.تاریک کردن کلاس درس ضمن نمایش تصاویر پروژکتور با کیفیت بسیار بسیار بالاتر سبب می شود تا بتوانید میزان نور نمایش لامپ پروژکتور را روی متوسط قرار دهید و بدین وسیله عمر دستگاه شما چند برابر شود و ضمن مصرف کمتر انرژی الکتریسیته ، گرمای کمتری نیز تولید کند.

-هنگام خاموش کردن ویدئو پروژکتور به هیچ وجه آن را از برق نکشید.با استفاده از کلید پاور روی خود پروژکتور یا ریموت کنترل دستگاه آن را خاموش کنید تا خود دستگاه بطور اتوماتیک فن ها را خاموش کند و لامپ دستگاه خنک شود.در غیر اینصورت عمر لامپ دستگاه کاهش می یابد.

-جهت تعمیر ویدئو پروژکتور حتما آن را به کارشاسان مجرب بسپارید و هرگز شخصا اقدام به باز کردن دستگاه ننمایید.

-برای گرد گیری دستگاه به هیچ وجه با استفاده از باد با فشار قوی قسمت های مختلف دستگاه را تحت فشار مستقیم باد قرار ندهید.دلیل این امر نیز رسیدن خاک به لامپ و آینه های دستگاه می باشد که آسیب های بدتری به دستگاه وارد می کند.برای گرد گیری دستگاه آن را پیش یک سرویس کار ببرید و هرگز خودتان اقدام به دستکاری و سرویس دستگاه نکنید.

کلاس هوشمند

استفاده صحیح از برد هوشمند ابزار تعاملی کلاس هوشمند

برد هوشمند دیگر ابزار مورد استفاد در کلاس هوشمند می باشد.انواع برد ها و کیت های هوشمند در زمینه هوشمند سازی مدارس عرضه شده اند که به اراده برخی نکات کلی در مورد استفاده صحیح از ابزار های هوشمند ساز می پردازیم.

ویدئو پروژکتور

برای استفاده صحیح از برد هوشمند باید به نکات زیر دقت کنیم:

-برای برد های IR باید دقت کنیم که از ضربه زدن به فریم های دور برد پرهیز کنید.بر خلاف تصویر شما صفحه ی میانی برد های هوشمند IR کار لمسی بودن را انجام نمی دهد و ارسال نقاط لمس شده به سیستم توسط LED های تعبیه شده در فریم های اطراف برد انجام می گیرد.

-همواره سعی کنید سطوح IR در دور تا دور فریم تخته تمیز باشند تا دقت لمس بالایی داشته باشید.

-هنگام استفاده از برد هیچ وسیله دیگری از قبیل تخته پاک کن و … روی آن قرار نداشته باشد.زیر دقت دستگاه را به شدت پایین می آورد.

نکات ذکر شده از کلی ترین موارد در زمینه استفاده صحیح از کلاس هوشمند می باشند.لذا امید است با رعایت اصول استفاده صحیح از این تجهیزات ، بالاترین کیفیت استفاده را فراهم کرد.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:7
 
 



   

آموزش آشپزی

 
 

 

 

بانوان ایرانی اگر از اینکه هر روز به این فکر باشید که غذا چی بپزید؟فردا چی درست کنید؟و از اینکه هر روز غذاهای تکراری بپزید خسته شدید و دوست دارید که برای هر روزتان برنامه غذایی متنوع داشته باشید و تغییری چشم گیر در رنگ و طعم غذایتان داشته باشید، ما به شما مجموعه بی نظیر آموزش آشپزی را پیشنهاد می کنیم.
در این مجموعه فیلم آموزش آشپزی شما با دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و خوشمزه و انواع دسر ها و شیرینی ها وبا نکات و فوت و فن های آشپزی آشنا خواهید شد وهمچنین این مجموعه با توجه به اینکه تنوع بالایی دارد هم برای افراد مبتدی مفید است و هم برای آشپز های حرفه ای که می خواهند مهارت خود را بالا ببرند. درست کردن غذاهای خوشمزه و متنوع علاوه بر اینکه آشپزی را راحت و لذت بخش تر می کند،تعریف و تحسین دیگران را به دنبال دارد.
هموطنان عزیز هنر آشپزی یکی از ده ها هنری است که محبت را در خانواده زیاد می کنید پس هنر آشپزی را درست کم نگیرید و با تهیه این مجموعه آموزش آشپزی ایرانی از اوقات فراغت خود در منزل به بهترین نحو استفاده کنید و هنر آشپزی را بیاموزید.


با داشتن این مجموعه آموزش آشپزی بصورت گام به گام دستور پخت انواع غذاهای ایرانی را یاد بگیرید و بپزید و لذت ببرید.
با تماشای این فیلم آموزش آشپزی دیگر نگران اینکه غذا چی بپزید نباشید. دیگر نگران هزینه های بسیار غذاهای بیرون نباشید خودتان در منزل غذای مورد پسندتان را با کمترین هزینه و خوشمزه ترین طعم حاضر کنید و به یک آشپز حرفه ای تبدیل خواهید شد.
این مجموعه یک مجموعه بی نظیر می باشد و یاری گر بانوان خانه دار در زمینه ی تهیه و طبخ انواع غذاها و دسر ها می باشد که به زبان فارسی و به صورت کاملا ویدیویی می باشد و قابلیت پخش بر روی تمام دستگاه های خانگی و کامپیوتر را دارا می باشد.

با خرید این مجموعه آموزشی فقط یکبار هزینه می کنید،اما با آموزش گام به گام غذاهای خوشمزه و دسر ها وشیرینی جات در این مجموعه می توانید یک عمر از آن استفاده کنید و با دستپخت بی نظیر خود و پختن غذاهای متنوع در زندگی خود یک آشپز نمونه باشید.


تماشای این بسته آموزشی آشپزی را به تمام بانوان عزیز مخصوصا خانم های خوش سلیقه و باذوق و خوش دست پخت توصیه می کنیم تا با آموزش بی نظیر این مجموعه به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوند.
برای خرید مجموعه های یادگیری آموزش آشپزی از این فروشگاه اینترنتی می توانید به یکی از سه روش زیر عمل کنید.
ابتدا روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را در کمتر از یک دقیقه بصورت اینترنتی ثبت کنید.
آدرس دقیق پستی خود بهمراه کد پستی و نام محصول بهمراه نام گیرنده محصول را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
تنها با یک تماس تلفنی با شماره های ذکر شده سفارش خود را ثبت کنید.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:6
 
 



   

آموزش آرایش مردانه

 
 

 

 

آموزش آرایش مردانه باجدیدترین متد روز و کاملا کاربردی
تمامی انسان ها بصورت ذاتی عاشق زیبایی هستند همانطور که خالق آنها عاشق زیبایی است.هنر آراستن نیز همانند همه ی هنر ها توام با زیبایی بوده و آراستگی ظاهر بیش از هر چیزی در اجتماع باعث جلب توجه و گرفتن انرژی های مثبت می شوند.شغل آرایشگری بدلیل هنری بودن و سر و کار داشتن با ظاهر افراد ، شغلی جذاب ، لذت بخش و پر در آمد می باشد.از طرفی دیگر سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این حرفه کم بوده و شغلی پر در آمد و پر بازده است.در این قسمت برایآموزش آرایش مردانه ، به شما بهترین مجموعه آموزشی همراه با مدل های روز و بصورت کاملا فارسی را ارائه نموده ایم.
با دیدن این مجموعه آموزش آرایشگری ضمن یادگیری مقدماتی اصول آرایشگری و شناخت انواع فرم های سر و مدل های متناسب برای آنها ، انواع روش های کوتاهی مو به همراه ده ها مدل جدید و به روز را یاد می گیرید و می توانید با توجه به ایده های داده شده توسط این مجموعه ، خلاقیت بیشتری به روش های اصلاح مو بدهید مدل های جدید خود را ابداع کنید و با صرف هزینه چند هزار تومانی خود را از هزینه های گزاف کلاس های آموزشی رها سازید و با دقت و زمان بیشتری به یادگیری بپردازید.

آموزش آرایش مردانه
مجموعه آموزش آرایشگری مردانه بصورت ترکیبی از اصول تئوری و عملی تهیه گردیده است که در ابتدا تئوری های زیبا سازی چهره افراد را فرا می گیرید و در ادامه با اصول و مهارت های کوتاهی مو بصورت کاملا عملی و تصویری آشنا می شوید.
برخی سر فصل های مجموعه آموزش آرایش مردانه
آشنایی با نحوه آنکارد کردن
آموزش کار با قیچی پیتاژ
کار با تیغ و قیچی
خرد کدن مو به روش های ۷ و ۸
خرد کردن مو بوسیله تیغ و قیچی بصورت ترکیبی
کوتاهی مو به انواع مدل های بوکسری آلمانی چند سانتی و ده ها مدل دیگر
انواع مدل های ریش و نحوه اصلاح صورت
آشنایی با مواد و لوازم آرایشی
صاف کردن مو با استفاده از مواد و ثابت کننده ها
انواع مدل های فرم دادن مو

آموزش آرایش مردانه
برای خرید مجموعه آموزش پیرایش مردانه از فروشگاه اینترنتی می توانید روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا مشخصات و آدرس خود به همراه نام محصول را به شماره۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید.همچنین می توانید با تماس تلفنی با شماره های ذکر شده سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید تا در هر جای ایران که هستید درب منزلتان این محصول را تحویل بگیرید و پس از دریافت کالا هزینه آن را به مامور پست پرداخت نمایید.
محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی جزء بهترین محصولات و کاربردی ترین آنها در زمینه آموزش آرایشگری می باشند.
توضیحات این مجموعه به زبان فارسی و بصورت کاملا تصویری بوده که قابلیت پخش در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر را داراست.
برای بانوان علاقمند به آموزش آرایشگری زنانه نیز یک مجموعه بی نظیر تدارک دیده ایم که با مراجعه به بخش مربوطه می توانید توضیحات آن را نیز مطالعه کنید.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:6
 
 



   

با خرید نایسر دایسر آشپزی لذت بخش می شود

 
 

 

 

با خرید نایسر دایسر آشپزی لذت بخش می شود
هر غذایی که نوش جان می کنید پس از چندین مرحله زحمت و تلاش آشپز به ثمر رسیده است و مراحل مختلفی را گذرانده است.یکی از مهمترین مراحل پوست کندن و خرد کردن انواع مواد غذایی می باشد که کاری بسیار وقت گیر و در برخی موارد دشوار می باشد.مثلا برای سرخ کردن سیب زمینی ابتدا باید پوست آن را کنده سپس بوسیله چاقو (تازه اگر دست خود را نبرید) سیب زمینی را خرد خرد کنید و در ماهیتابه بریزید.ولی شما می توانید با خرید نایسر دایسر به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه یک سیب زمینی خرد شده با تکه های مساوی و شکیل داشته باشید و به راحتی به سرخ کردن آن بپردازید.


خرد کردن پیاز نیز همواره کار بسیار دشواری است و اشک چشم آشپز و اطرافیانش را در میاورد.با خرید نایسر دایسر می توانید تنها در عرض چند ثانیه مقدار زیادی پیاز را خرد کنید و برای طبخ از آن استفاده کنید.
نایسر دایسر پلاس محصولی بی نظیر برای تهیه یک سالاد فصل شکیل و خوشمزه می باشد.خرد کردن کاهو ،گوجه فرنگی ، خیار ، پیاز و … در کمتر از یک دقیقه توسط این دستگاه صورت می گیرد و شما می توانید سالاد زیبای خود را نوش جان کنید. خرید کن نایسر دایسر می تواند یک تجربه ی بسیار خوب برای شما باشد و شما با یک بار خرید نایسر دایسر می توانید مدتها از آن استفاده کنید و مطمئن باشید پس از مدت زمان کوتاهی که از استفاده این محصول گذشت می بینید که آشپزی بدون نایسر دایسر پلاس بسیار کار سختی است.


نایسر دایسر در واقع یک خرد کن همه کاره است که بسیاری از نیاز های یک آشپز را برآورده می کند و با دارا بودن تیغه های مختلف می تواند چندین مدل برش را برای شما انجام دهد.همچنین نایسر دایسر می تواند سرعت باور نکردنی ای به آشپزی شما ببخشد.
تیغه های تیز خردکن نایسر دایسر باعث می شوند نرم ترین میوه ها نظیر گوجه فرنگی نیز به هیچ وجه دچار له شدگی نشده و به راحتی خرد شوند.
خردکن نایسر دایسر پلاس دارای ظرف حجیم و با کیفیت ساخت فوق العاده بالا می باشد.استفاده از پلی کربنات در ظروف نایسر دایسر اصل باعث می شود مواد غذایی خرد شده به هیچ وجه در داخل ظرف مخصوص خرد کن نایسر دایسر پلاس نچسبند و همچنین شستن این ظرف کار بسیار راحتی باشد.


شما می توانید برای خرید نایسر دایسر پلاس اصل از فروشگاه اینترنتی سامان خرید به یکی از روشهای زیر عمل کنید:
۱-ابتدا روی گزینه ی خرید پستی در کنار محصول کلیک کنید و در صفحه ی مشخصات پستی فرم مربوطه را بصورت کامل پر کنید.
۲-می توانید مشخصات کامل خود را از قبیل نام محصول + آدرس پستی + کد پستی + نام گیرنده محصول را به یکی از شماره تلفن های ۰۹۳۵۹۸۴۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۵۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید.
۳- به راحتی و تنها با یک تماس تلفنی با شماره تلفن های ذکر شده سفارش خود را ثبت کنید.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:5
 
 



   

دوربین مدار بسته

 
 

 

 

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کلی انواع دوربین مدار بسته بپردازیم. با همراه باشید :
اولین دسته را می توان به دوربین های مدار بسته از نوع آنالوگ اختصاص داد.این دوربین ها جز نسل اول cctv ها به شمار می روند.تمامی کابل هایی که از دوربین ها خارج شده در دستگاه دی وی آر جمع اوری می شوند.دی وی آر در دوربین های قدیمی سه وظیفه مهم کنترل و نظرات و ظبط تصاویر را بر عهده داشته و د رواقع به عنوان مغز سیستم فعالیت می کند.کلیه پردازش ها در سری های آنالوگ در دستگاه دی وی آر صورت می گیرد.
دومین دسته مربوط می شود به دوربین های ثابت. این محصولات از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار هستند.ضد نویز بوده و در تصاویر نیز سایه نمی اندازند.از مهم ترین قابلیت های دوربین های ثابت کار در محیط های بسیار کم نور است.امکانات این مدل را می توان مجهز بودن منوی روی تصویر دانست و همچنین دارای قابلیت علامت گذاری بروی تصاویر نیز می باشند.

دوربین مدار بسته
و اما دسته سوم ا ز انواع دوربین مدار بسته را می توان به دوربین های متحرک اختصاص داد.از قابلیت های منحصر به فرد این مدل می توان به قدرت زوم بسیار بالا ان اشاره داشت. همچنین ضد نویز بودن و ضد سایه بودن این مدل نیز زبانزد می باشد.شما در محیط های کم نتور از دوربین متحرک براحتی می توانید استفاده نمایید.تصاویر دارای وضوح بسیار بالایی هستند و در شب نیز امکان تصویر برداری وجود داشته و به عنوان دوربین دید رد شب نیز می توانید از آن استفاده نمایید.این دوربین ها دارای قدرت چرخش ۳۶۰ در حالت افقی را دارند و ۲۴۰ درجه در حالت عمودی..همچنین شما می توانید انها را به انواع شبکه های مختلف نیز متصل نمایید. در ضمن از لحاظ شکل ظاهری نیز دارای طراحی زیبا و شیکی می باشند.در اصطلاح به این مدل ها دوربین های speed dome می گویند.


استفاده از مدل های اسپید دوم دارای مزتی هایی از جمله ضریب امنیتی بسیار بالا و همچنین کاربری فوق العاده انها می باشد.شما در مراکزی امنیتی مهم که نیاز است همیشه تصاویر واضح و دقیقی داشته باشید از دوربین های فوق استفاده می شود.اگر در محیط های باز هم از این مدل دوربین مدار بسته استفاده نمایید قابلیت چرخش به اندازه ۳۶۰ درجه را دارا بوده و اپراتور با کنترل نرم افزاری می تواند زاویه چرخش را برای خود تنظیم نماید.اگر از حالت اتوماتیک دوربین ها فوق استفاده می کنید می توانید برای هر دوربین یک برنامه ریزی خاصی داشته باشید. مثلا در یک تصویر می توانید نقطه هایی که بسیار مورد اهمیت هستند را انتخاب و میزان زوم بروی انها را کم و زیاد نمایید.
این دوربین ها به صورت شبانه روزی در حال ضبط و پردازش تصاویر هستند و با قدرت زوم بالایی که دارند می توانند تصاویر را با کمترین کاهش کیفیت در حالت زوم برای شما ضبط نمایند.زوم واقعی مدل های فوق ۳۷ ایکس زوم اپتیکال است که در حالت دیجیتال این عدد به ۲۰۰ ایکس نیز خواهد رسید . البته همانوطر که می دانید در حالت دیجیتال زوم رابطه معکوسی با کیفیت خواهد داشت و هر چقدر زوم بیشتر شود میزان کیفیت صاویر نیز کاهش خواهد یافت.

دوربین مدار بسته
از دیکگر امکانات دوربین نمدار بسته در مدل های speed dome می توان به وجود هیتر و فن اتوماتیک در داخل محفظه دوربین اشاره کرد.این امکانات در مواقعی که شرایط جوی نا مساع است مورد استفاده قرا رخواهند گرفت.وجود فن باعث شده تا از سوختن دوربین جلوگیری شود و همچنین از نویز گرفتن تصویر نیز جلوگیری می کند.هیتر هم در شرایط جوی بد که هوا بسیار سرد باشد شروع به کار کرده و مانع از یخ زدن بخش های مختلف دوربین خواهد شد. با این امکانات دوربین مدار بسته فوق تا دمای زیر ۲۰ درجه سرما را به راحتای تحمل می کند و در گرمای بالای ۶۰ درجه نیز بدون مشکل کار خواهد کرد.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:5
 
 



   

تاریخچه ی آموزش کشتی

 
 

 

 

تاریخچه ی آموزش کشتی
یکی از قدیمی ترین و محبوبترین ورزش های سالم و مرسوم ایران و جهان کشتی بوده است .
کشتی یعنی فعالیت دو فرد همراه با فنون و شیوه ی انجام آن که یک نفر پیروز میشود
نام کشتی از اسم یک کمربند گرفته شده که زرتشتیان و پارسیان در غروب خورشید بر کمر بسته و به مراسم دعا خواندن میپرداختند . اسم کشتی گرفتن به معنی کمر دیگری را گرفتن. کشتی در زبان پهلوی کُستیک و در زبان فارسی دری گُشتی خطاب میشود.
این کمربند را زرتشتیان به نام (بندرین) گویند که از پشم گوسفندان با ۷۲ نخ بافته شده که این نخ ها به شش رشته تقسیم میشوند. که آنرا سه بار دور کمر میبستند که سه اصل زرتشت یعنی (گفتار نیک، پندار نیک، کردار نیک) بوده.

آموزش کشتی
آموزش کشتی یکی از ورزش های باسابقه زیاد است که توسط کل مردم دنیا به شکل های مختلف برگزار میشده و در هر روستا و قوم و شهری نیست که این ورزش کشتی انجام نشده باشد یا مردم آن با این ورزش باستانی آشنایی نداشته باشند و شاید بتوان یکی از علل بوجود آمدن این ورزش زورآزمایی دونفر بوده باشد که در اوقات فراغت یا در جنگ های تن به تن به شکل غریزه بکاررفته.
انسان شاید نخستین درس راه و رسم کشتی گرفتن و زورآزمایی کردن را از حیوانات آموخته باشد . وقتی انسان نخستین دریافت که به کمک قدرت بدنی و زوربازوی خود میتواند بهتر بر حریفان و حیوانات مهاجم چیره شود بیشتر به اهمیت کشتی پی برد . بنابراین بخشی از اوغات فراغت انسانهای اولیه با کشتی گرفتن سپری می شد تا مهارت و آمادگی لازم را در این فن پیدا کنند و در وقت نیاز بکار ببرند .
شاید نخستین علل بوجود آمدن این ورزش دیدن زورآزمایی حیوانات و آموختن این شیوه برای خودنمایی قدرت بدنی یا نشان دادن زوربازوی حیوانی به خاطر قدرت بدنی بالای خود و ارجعیت قرار دادن و چیره شدن نسبت به بقیه باشد . انسان با دیدن این شیوه بنابر زندگی خود از آن یک ورزش با فنون مختلف ساخت تا هم در اوقات فراغت و هم مواقع مورد نیاز آنرا بکار ببرد
کشتی در طول تاریخ و روزگاران قدیم در کتیبه ها نوشته شده است حدود ۵۰۰۰سال پیش توسط باستان شناسان کشف شده و دیده شده که این ورزش  کشتی در بین مصریان و آشوریان رواج بیشتر داشته و مقررات خاص داشته
کشتی در زمان قاجار و در زورخانه مرسوم بوده است فنون آموزش کشتی از کشورهایبین النهرین و مصر به روم و یونان و حیطه ی آسیا راه یافت و گسترده شد و به مرور تکمیل شد. هر فن کشتی را بصورت نقاشی روی کاغذهای مخصوص توسط مربیان کشتی در یونان طراحی و از این طریق به آموزش آن می پرداختند
در کشور یونان با رواج پیدا کردن کشتی به صورت مسابقات ایجاد شد که قبل از میلاد بوده که به موارد پنچ گانه بازی های المپیک دست یافتند که به این بازی های پنج گانه در یونان باستان پنتالتون میگفتند که شامل پنج ورزش به عنوان مسابقه با نام های پرتاب نیزه ، پریدن، دویدن، پرتاب دیسک و کشتی گرفتن بود
در ایران زورآزمایی کردن اهمیت زیاد داشته و این ورزش را جزو سنت های ریشه دار ایران تخصیص داده و هم اکنون به عنوان یک ورزش ملی تبدیل شده .
ورزش کشتی در دوران زندیه و صفویه رواج زیادی در ایران داشت و چندین پهلوان بنام وحود داشت و در دوران ناصرالدین شاه قاجار در روزهای تعطیل پهلوانان به میدان های شهر می آمدند و به کشتی گرفتن مشغول میشدند . مسابقات زیادی هر چند وقت یکبار برای انتخاب پهلوان انجام میشد و بعدها به یک سنت درآمد که هرساله ورزش کشتی اجرا شود

آموزش کشتی
از دوره ی رضاشاه زورخانه ها رونق بیشتری پیدا کردند همینطور باشگاه ها و ورزشگاه های زیادی شکل گرفتند و تغییراتی در شیوه ی کشتی گرفتن و نوع لباس در ورزش آموزش کشتی بوجود آمد و قوانین تازه ای بصورت بین المللی در سال ۱۳۱۸ در ورزش کشتی انجام شد.
ورزش کشتی در ایران جزو پرطرفدارترین ورزش ها بود و از قدیم در زورخانه ها رواج یافت و کمی بعد به مرور زمان مسابقات کشتی از زورخانه ها به خارج از زورخانه منتقل شد و به دوصورت کشتی فرنگی و آزاد گسترش پیدا کرد.
کشور ایران برای مسابقات کشتی المپیک لندن در سال ۱۹۴۸ شرکت کرد و مقام اول را کسب کرد. همینطور ۲ قهرمانی در جهان که یکی در سال ۱۹۶۱ در ژاپن و دیگری در منچستر انگلستان در سال ۱۹۶۵ کسب کرد . در قاره ی آسیا ایران در مسابقات ورزش کشتی اغلب اوقات مقام قهرمانی را کسب می کرد.

آموزش کشتی

در قصص انبیاء، سخن از پهلوانی بهنام«سامسون» به میان میآید که قدرت بدنی خارقالعادهای داشت و میتوانست با حیوانات نیرومندی مانند؛ شیر، کشتی بگیرد و آنها را مغلوب قدرت خود سازد. کُشتی را نیز به انبیاء و اولیاء خدا نسبت میدهند، نقل است که هنر کُشتی گرفتن از اولاد یعقوب پیغمبر (ع) بوده و حضرت یعقوب (ع) این علم را میدانسته و به فرزندان خود، بهمنظور گرفتن و دفع دشمن آموخته است. گفتهاند که حضرت آدم، ۴۴۰ هنر میدانسته، از جمله این هنرها، هنر کشتی گرفتن بوده است و در روایات آمده که حضرت حمزه سیدالشهدا که با کافران جنگ میکرد، اکثر دشمنان را با کُشتی بر زمین می زد.
در بسیاری از قصه های نقل شده از پیامبران گفته شده که این هنر کشتی از فرزند یعقوب بوده و حضرت یعقوب این علم را به فرزندان خود برای دفع کردن دشمن آموخت تا بتوانند از خود دفاع کنند. همچنین حضرت آدم این هنر کشتی را میدانسته است و گفته شده است که حضرت حمزه سیدالشهدا در جنگ با کافران دشمنان خود را با کشتی گرفتن شکست داد.
و داستان دیگری از حضرت رسول اکرم گفته شده است که امام حسن و امام حسین با هم آموزش کشتی میگرفتند و جبرئیل و پیامبر آن ها را تشویق میکردند .
در کتاب شاهنامه فردوسی به زبان شعر در اکثر قصه های ایرانی رستم و سهراب از ورزش کشتی به زبان فردوسی گفته شده و در قصه های شاعر یونان باستان از کشتی نام برده شده است و از دیرباز این ورزش کشتی در ایران و جهان بوده است


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:4
 
 



   

با پاور بانک ، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید

 
 

 

 

با پاور بانک ، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید
حتما این روزها نام پاور بانک به گوش شما خورده است و شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که پاور بانک چیست و یاخرید پاور بانک چه سودی برای ما دارد؟
در این مقاله کاربردی سعی شده است تا با رعایت اختصار به معرفی و توضیح پاور بانک بپردازیم و همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول را در صورت نیاز برای شما فراهم کرده ایم.
با توجه به استفاده زیاد از دستگاه های هوشمند نظیر موبایل و تبلت تمام شدن شارژ ، آن هم زمانی که به هیچ منبع انرژی دسترسی ندارید یک معضل بزرگ می باشد و خیلی مواقع می تواند ارتباط شما را با جهان بیرون قطع کند.بطوریکه هنگام تمام شدن شارژ موبایل خود ممکن است تماس های بسیار مهم و حیاطی را از دست بدهید.


امروزه ابزار های هوشمند به وسیله ای کاربردی جهت سرگرمی نیز تبدیل شده اند و با خود امکاناتی نظیر گشت و گزار در شبکه های اجتماعی و بازی و همچنین گوش دادن به موزیک را به همراه دارند.همین امر سبب افزایش مدت زمان استفاده و طبیعتا تمام شدن شارژ این دستگاه ها می شود.
هنگام خالی شدن شارژ گوشی ، اگر در منزل و یا محل کار باشیم و به برق دسترسی داشته باشیم مشکلی برای ما بوجود نمی آید.ولی تصویر کنید در مسافرت باشیم و یا امکان دسترسی به برق برای ما میسر نباشد.حال چه باید کرد؟
با داشتن پاور بانک به هیچ وجه نگران تمام شدن شارژ گوشی و یا تبلت خود نباشد.
پاور بانک یا شارژر همراه وسیله ی پر کاربردی است که می تواند انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کند و هر موقع که به شارژ نیاز داشتید یک منبع انرژی بسیار کار آمد و مهم همراه شماست.


حمل پاور بانک بسیار آسان بوده و این محصول سبک و کاربردی ، دارای حجم کمی می باشد.به گونه ای که می توانید آن را حتی در جیب خود قرار دهید.
بازه قیمت پاور بانک نیز وسیع است.وجود برند های مختلف در بازار و همچنین وجود پاور بانک هایی با ظرفیت های ذخیره مختلف ، مدت زمان گارانتی محصول و انصاف فروشنده ها از عوامل بسیار مهمی هستند که روی قیمت پاور بانک تاثیر مستقیم دارند.
H2 نحوه کار شارژر همراه پاور بانک
یکی از دلایلی که شارژر همراه پاور بانک را برنده جایزه بهترین طراحی محصول کرد و فروش پاور بانک را چشمگیر کرد ، سهولت در استفاده از این محصول بود.بطوریکه به راحتی شارژ شده و به راحتی نیز شارژ می کند.
برای استفاده از این دستگاه کافیست آن را حدود ۲ ساعت شارژ کنید و هر موقع که به آن نیاز داشتید کابل شارژر خود را به پورت خروجی USB این دستگاه وصل کنید و شاهد شارژ شدن گوشی و یا تبلت خود باشید.


 مزایای شارژر همراه پاور بانک
– حجم کم
– سبک بودن
– استفاده راحت
– کارآیی بالا
– قابل حمل بودن
– دارا بودن IPS جهت قطع شارژ در صورت پر شدن باطری گوشی یا تبلت
– افزایش طول عمر باطری دستگاه شما بدلیل شارژ شدن توسط ولتاژ تصفیه شده و بدون هر گونه نوسان

شما عزیزان می توانید در هر کجای کشور که باشد و در هر لحظه ما توانید نسبت به تهیه این دستگاه از فروشگاه اینترنتی سامان خرید به روش زیر عمل نمایید :
۱- بروی دکمه خرید پستی محصول کلیک کرده و در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید.
۲- مشخصات خود از قبیل : آدرس کامل پستی +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
۳-می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی و تنها با یک تماس با شما ره تلفن های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ ثبت نمایید.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:4
 
 



   

اصلاح طرح لبخند:

 
 

 

 

اصلاح طرح لبخند:
ما هر روز با افراد بسیار زیادی برخورد خواهیم کرد و ممکن است به لباس و یا کفش یا ساعت و یا بسیاری از چیزهایی که آنها به همراه دارند، توجه نکنیم و اصلا به نظرمان نیاید که طرف مقابل ما پیراهن مارک دارد یا یک پیراهن معمولی بر تن دارد.یا این که کمربند اصل به کمر خود بسته یا نمونه ارزان قیمت را استفاده می کند.اما چهره افراد همیشه در نظر همه مهم جلوه می کند.در برخوردادهای روزانه به هیچ عنوان نمی توان با کسی صحبت کرد بدون اینکه به صورت او توجه کرد.بنابر این صورت از مهم ترین نقاط در برخورداهای اجتماعی افراد محسوب می شود.در میان اجزا چهره لب ها و همینطور دهان و دندان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.تصور کنید که فردی را برای اولین بار ملاقات می کنید.اگر این فرد دارای دندان های زیبا و لبخندی دل انگیز داشته باشد می تواند در شما موثر تر واقع شود تا آنکه دندان هایی خراب و نا مطلوب داشته باشد.امروزه داشتن یک لبخند زیبا می تواند حتی در پیدا کردن دوست و یا شغل نیز موثر باشد.
همه ما در طول روز لبخند می زنیم اما بسیار مهم است که فرم لبخند ما به چه شکلی باشد.
در علم دندانپزشکی رشته و بحثی وجود دارد که از آن به عنوان اصلاح طرح لبخند یاد می شود.با استفاده از این علم می توان نوع لبخند را اصلاح کرد خنده ای زیبا و دلنشین داشت.مسلم است که هیچ کس نمی تواند اهمیت داشتن یک چهره زیبا و یک خنده جذاب را زیر سوال ببرد.
داشتن یک لبخند زیبا به روابط عمومی فرد کمک شایانی می نماید و او را فرد شاد و سر زنده ای نشان خواهد داد.از خصوصیات داشتن یک لبخند خوب و زیبا این است که فرد دارای دندان های سالمی باشد.
سالم بودن دندان ها به نیاز به مراقبت های بهداشتی دارد.مسواک زدن و استفاده به موقع و به جا از نخ دندان ها و دهان شویه ها می تواند از برخی از آسیب های دندانی جلوگیری کند.در صورتی که فرد بهداشت دهانی را به خوبی رعایت نکند با مرور زمان زیبایی دندان های خود را از دست خواهد داد.اسیدهای به وجود آمده توسط مواد غذایی باعث تخریب دندان می شوند و با باز شدن دهان نمایان می شوند.بنابر این اولین قدم برای داشتن یک لبخند زیبا و دلنشین این است که به سلامت دندان های خود اهمیت دهیم.


پس از آنکه از سلامت دندان ها مطمئن شدیم و به طور مرتب به آنها رسیدگی کردیم نوبت به ترتیب دندان ها و جلو و عقب بودن آنها می رسد.مسلما در صورتی که دندان ها به طور مرتب و منظم روی هم قرار بگیرند و از نظر جلو و عقب بودن کاملا در راستای هم قرار گرفته باشند، خنده زیا تری را می توانند برای فرد به وجود بیاورند.
اصلاح طرح لبخند توسط پزشکان متخصص نیازمند اطلاعات بسیار زیادی می باشد.اطلاعاتی از قبیل شناخت فرم بینی ها، استیل های لبخند و چهره و مواردی از این قبیل.
در بسیاری از مواقع نوع لبخند فرد نیاز به اصلاح دارد و این اصلاح باید متناسب با سایر اندام های فرد باشد.نمی توان بدون در نظر گرفتن لب ها و بینی لبخندی را طراحی و پیاده سازی کرد.
افرادی که دارای مشاغلی هستند که در آن نیاز به لبخندی خاص و جذاب دارند، می توانند با استفاده از این روش و سبک مدرن و امروزی به خواسته خود برسند.به عنوان مثال برای هنرپیشه گان سینما بسیار مهم است که در زمانی که می خندند، استیل صورتشان چگونه باشد.یک بازیگر هر چقدر هم که توانمند باشد نمی تواند خلاها و کمبودهای موجود در صورت خود را از بین ببرد.با اصلاح طرح لبخند می توان به چیزهایی رسید که هر کس آرزویش را دارد.با داشتن یک چهره خوب می توان موقعیت های شغلی بسیاری را به دست آورد و یا افرادی را که دوست داریم در زندگی ما باشند را به زندگی خود راه دهیم.
در اصطلاح طرح لبخند همه نکاتی که ممکن است در بهبود و زیباتر شدن خنده شما نقش داشته باشد، مورد بررسی قرار می گیرد.هر نقصی که وجود داشته باشد از بین خواهد رفت تا زیبایی و اعتماد به نفس به شما روی بیاورد و شما را میان جمع دوستانتان محبوب تر و جذاب تر کند.
از جمله عواملی که در این روش مورد توجه قرار می گیرد، نوع فک های بیمار است.ما هیچ اختیاری بر روی دندان ها و قالب فک خود نداشته ایم و اگر از ظاهر آنها ناراضی باشیم می توانیم به راحتی این کار را انجام بدهیم.
افرادی که فک بالایی آنها کمی رو به جلو است و ظاهر نامطلوبی دارد، یا آنان که فک پایینیشان رو با عقب است و یا کسانی که دندان هایشان به درستی روی هم قرار نمی گیرد، می توانند به کمک اصلاح طرح لبخند همه این مشکلات را حل نمایند.شاید موارد بسیار کمی پیش بیاید که فردی دارای فک های نا متناسبی باشد و نیاز به ایجاد تغییرات در آنها شود.اما در علم دندانپزشکی امروز ما با نامتناسب بودن چیدمان دندان ها نسبت به یکدیگر بسیار برخورد خواهیم کرد و همین باعث شده که این علم تا این حد گسترده شود.
برای اینکه فرد بیمار لبخند زیبایی داشته باشد ممکن است از روش های متفاوتی استفاده شود.به طور کلی شرایط کار برای هر دو بیمار ممکن است متفاوت باشد.در برخی از موارد بیمار ممکن است نیاز به کاشت یک دندان قدامی داشته باشد حال آن که در مواردی دیگر ممکن است روش کار به نحوی دیگر صورت گیرد و گره کار به دست ارتودنسی باز شود.به طور کلی برای این که یک پزشک بتواند لبخندی زیبا را برای بیمار خود طراحی کند، می بایست به علوم بسیار زیادی در زمینه دندانپزشکی تسلط داشته باشد.دندانپزشکی که قصد انجام این کار را دارد باید با موارد همچون ارتودنسی، ایمپلنت، جرمگیری دندان و …آشنایی کامل داشته باشد تا در مواقع لزوم بتواند بهترین گذینه ممکن را به بیمار خود توصیه کند و بیشترین کمک را به او بنماید.بنابر این تخصص پزشک در این زمینه از مهمترین چیزها به شمار می رود زیرا سلامت دندان های بیمار در دستان اوست.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 7:0
 
 



   

قیمت لمینت دندان

 
 

 

 

قیمت لمینت دندان:
این نوع درمان زیبایی دارای دو نوع مختلف لمینت سرامیکی و کامپوزیتی است که با مواد های خاصی از قبیل سرامیک یا پرسلن و کامپوزیت ساخته میشوند که براساس موادی که در آن ها بکار رفته کیفیت آن ها نیز متفاوت بوده و قیمت لمینت دندان را تغییر میدهد .
برای اطلاع گرفتن از این نوع تعرفه ها باید طرف قرار داد سازمان ها، نهادها یا بیمه های درمانی مختلف بوده و با توجه به خدمات دندانپزشکی که هست این قمیت تغییر پیدا میکند.
از مواردی که بر قیمت لمینت دندان تاثیر میگذارد شامل موارد زیر است ک
– سازمان ها و بیمه های دمانی مختلف که طرف قرار داد هستند
– میزان تعرفه های دندانپزشکی
– لیست و برنامه دندانزشکان
– تجربه و سابقه ی کاری دندانپزشک
– تجهیزات و مرغوبیت لوازم و مواد کار

قیمت لمینت دندان بستگی به درصد آسیب دیدگی دندان داشته تا بر اسااس آن نیاز باشد به چه میزانی روی درمان وقت گذاشت و از چه مقدار مهارتی استفاده کرده که به مراتب قیمت را تغییر میدهد .

موارد عدم استفاده از لمینت :
– بیمارانی که دندان قروچه میکنند و یا عدت های جویدنی دارند
– دندان های ناسالمی داشته باشد و به این دلیل نمیتواند انتخاب درستی برای به کار گذاشتن لمینت داشته باشد و یا مشکلات عفونت های لثه ای داشته باشد و یا حجم زیادی از دندان هایش پوسیده باشند و قبل از آن باید مشکلات دندان ها رفع شود و بعد از آن اقدام به گذاشتن این پوسته کرد و به مراتب همین درمان قیمت لمینت دندانتغییر کرده و هر کدام از ترمیم و درمان ها جداگانه تعیین میشوند.
– اگر سایش مینای دندان شدید باشد انجام دادن لمینت با شکست روبرو میشود و فقط هزینه ی درمان از دست میرود و انتخاب درستی نبوده و در صورت به کار گذاشتن لیمنت دندان باید بهداشت دهانی توسط بیمار انجام گیرد و قبل از آن ملاحظه ی لازم جهت نگهداری دندان داده شود.


– با رعایت کردن اصول بهداشتی و نحوه ی درست مسواک و استفاده از نخ دندان و خمیردندان ها و دهانشویه هایی که توسط دندانپزشک تجویز میشود میتواند به سالم ماندن لمینت کمک کند.
– از وارد کردن ضربه و فشار و شکستن اجسام سهت با دندانی که درمان شده خودداری کرده و مواد سخت مثل تخمه و یخ و جویدن ناخن باید اجتناب گردد زیرا درصورت آسیب دیدگی باید ترمیم انجام گیرد و قیمت لمینت دندان افزایش پیدا میکند.
– استفاده ی حداقل از مواد رنگدار در غذا و نوشیدنی ها
– بیماری که دندان قروچه میکند نمیتواند به این نوع درمان بر روی دندان های خود صورت دهد.

معایب لمینت دندان :
به این دلیل که لمینت به صورت لایه ی بسیار نازکی با استفاده از چسب و باند بر روی سطح دندان برش داده شده نصب میشود قابل جداسازی است اگر شکسته شود باید به نزد دندانپزشک مراجعه گردد تا ترمیم لازم به صورت مجدد انجام گیرد و در این صورت قیمت لمینت دندان افزایش پیدا کرده .
یکی از ترس های عمده ی بیمارانی که این درمان را انجام میدهند استرس از کنده شدنش باشد . اگر لمینت از روی دندان جدا شد و یا کنده شد باید آنرا در یک دستمال تمیز قرار داد و به نزد دکتر رفت تا درصورتی که امکان دارد آنرا مجددا نصب کند .

بعد از اینکه این درمان روی دندان انجام گرفت دیگر قابل برگشت نبوده زیرا قسمتی از دندان ساییده شده و با تراشیدن آن حالت اولیه ی را ندارد و نمای زیبایی آن کاسته شده . لمینت به این دلیل که باعث زیبایی شکل دندان میشود بیمار حالت اولیه و قبلی دندان خود را فراموش میکند و در مواردی حتی ممکن است که از یاد برده باشد که روی دندانش این پوسته بکار رفته است و با زیبا سازی ظاهر لبخند بیمار افزایش پیدا کرده و باعث شادی و اعتماد بنفس فرد شده .

از درمان های متعدد زیبایی لامینت ونیر است که با قیمت های مختلفی انجام میگیرد و با زیباتر کردن دندان های قدامی به صورت طبیعی و هم رنگ با بقیه ی دندان ها طرح لبخند را ایده آل کرده و به اصلاح امروزه آن را هنرپیشه ای کرده .
برخی از مراجعه کنندگان تمایل به کسب اطلاع از لمینت و قیمت لیمنت دندان و نوع درمان دارند و اینکه مزایا و معایب آنرا مورد بررسی قرار دهند و اینکه آیا واجد شرایط لازم برای انجام این نوع ترمیم دارند یا نه !
در توضیح اینکه لمینت یا ونیر دندانی را نوعی لایه ی نازک گویند که به سطح دندان چسبیده میشود و باعث نمادار شدن دندان ها شده و آن را طبیعی و شفاف میکند .
قابل ذکر است که دندان طبیعی دارای ۳ قسمت مینا ، عاج و پالپ که بافت زنده نیز گفته میشود تشکیل شده و این مینای دندان به صورت شیشه ای عاج را در بر گرفته و آنرا پوشانده است و برای بکار گذاشتن این پوسته روی دندان باید مینای دندان را تراش داد و تا حدی از آن را برداشت تا بتوان ونیر را بر آن چسباند تا نمای طبیعی بدهد و شفاف و صیقلی شود.

مشاوره رایگان برای ویزیت کردن بیمار جهت بکارگرفتن ایمپلنت روی دندان:
در هنگام صحبت کردن با افراد دیگر در صورت مشکل دار بودن دندان ها از نظر ظاهری و یا کج بودن و شکسته بودن و بدرنگ بودنشان فرد به جای توجه به صورت شما به دندان های شما که در خط دیدش وجود دارند میشود.
بسیاری از افراد با توجه به مشکلاتی که دارند در هنگام غذا خوردن وصحبت کردن در جمع و حضور در اجتماع با مشکل مواجه میشوند و شاید ازحضور اجتناب کنند . این دسته از افرا خواهان درمان این وضعیت خود هستند تا ظاهر خود را درمان کنند.
امروزه با وجود درمان های زیبایی متعدد و پیشرفت در امر پزشکی و دندانپزشکی به راحتی میتوان هر نوع درمانی را انجام داد تا بتوان تمام دندان های خود را حفظ کرد و از خارج کردن از دهان خودداری کرد و از راه های درمانی و ترمیم استفاده کند.
یکی از این روش های درمانی انجام ونیر روی دندان هاست که با توجه به وضعیت دندان های فرد قیمت لمینت دندان محاسبه میشود زیرا بعد از درمان بیمار با تیرگی و مشکلات لثه خدافطی میکند و ظاهر زیبایی را در لبخند خود بوجود می آورد.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 6:59
 
 



   

لمینت دندان

 
 

 

 

لمینت دندان:
زیبایی از مهمترین چیزهایی است که در این عصر با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه است.این زیبایی حتی توانسته با علم های همچون علم پزشکی ادقام شود و به صورت رشته ای مجزا پدیدار شود.
اکنون می خواهیم به این مسئله بپردازیم که آیا یزی به نام زیبایی در علمی مانند دندانپزشکی وجد دارد؟ ودر صورت وجود آیا دوام و مقاومت کافی دارند؟ و آیا اینکه اصلا می توانند همانند خود دندان طبیعی خودنمایی کنند؟ در صورتی که پاسخ همه سوال های بالا مثبت باشد آیا این گونه موارد برای انسان ضرر دارند و یا بی ضررند؟
در پاسخ به تمامی این سوالات می توان گفت که بله.امروزه می توان شاهد افزایش زیبایی توسط شاخه ای به نام لمینت دندان بود.این شاخه به بررسی دندان ها و افزایش زیبایی ظاهری در آنها می شود به طوری که در کمترین زمین ممکن بیشترین زیبایی را به فرد بدهد.
در مورد نحوه کار لمینت می توان اینگونه توضیح داد که با استفاده از این روش مدرن و امروزی، لایه ای را بر روی سطح دندان قرار خواهند داد که باعث زیبایی می شود.این لایه ممکن است از جنس سرامیکی و یا کامپوزیتی باشد.نمونه سرامیکی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است و در لابراتوارهای مخصوص دندانپزشکی توسید می شوند.این نمونه دارای جنسی سخت و محکم هستند و از بهترین نمونه ها برای داشتن یک دندان سفید و جذاب می باشند.اما این مورد تنها یک عیب دارد که موجب شده افراد زیادی سمت آن نروند و آن هم قیمت نسبتا بالایی است که برای نوع سرامیکی در نظر گرفته شده است.در مقابل افرادی که نمی خواهند تا این حد هزینه کنند، می توانند از نمونه و جنس دیگری که همان نمونه کامپوزیتی باشد، استفاده کنند.نمونه کامپوزیتی نیز تا حدودی می تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد البته با این تفاوت که از جنس کامپوزیت است و ساخت آن دیگر نیازی به لابراتوارهای خاص ندارد و حتی در مطب های دندانپزشکی می تواند تولید و مورد استفاده قرار گیرد.این نمونه نیز دارای مقاومت می باشد ولی استحکام آن به اندازه نمونه سرامیکی نمی باشد.
برای اینکه شخص بتواند ظاهری زیبا و جذاب را برای خود درست کند، باید به این نکته توجه داشته باشد که بهداشت دندانی را به خوبی رعایت کند.
گفتنی است که افرادی که دارای سن پایین هستند بهتر است از این روش استفاده نکنند.کودکان و نوجوانانی که به سن بلوغ نرسیده اند، نیازی نیست که به فکر زیبایی دندان ها باشند چرا که دندان های آنها هنوز به موقعیت وشرایط تثبیت شده ای نرسیده است و ممکن است تا سالیان بعد تغییر و تحولاتی دردندان های آنها ایجاد شود.


علاوه بر آن دندان های شیری چندین مرتبه رویش می کنند و مجددا از بین میروند تا جای خود را به دندان های جدید بدهند.این عمل آنقدر اتفاق می افتد تا دندان های اصلی شروع به پدیدار شدن نمایند.
برخی نکاتی که باید بعد از لمینت دندان رعایت کرد از این قبیل هستند:
رعایت کردن مواد غذایی و خوراکی هایی که در طول روز مورد مصرف قرار می گیرند.خوراکی ها نقش بسیار مهمی در زیبایی دندان و همینطور سلامت دندان ها دارند.توصیه می شود در این زمینه تحقیقاتی انجام دهید و یا با راهنمایی پزشک متخصص یک برنامه غذایی مناسب برای خود انتخاب کنید.در اغلب موارد به افراد توصیه می شود که پس از آنکه عمل زیبا سازی دندان ها را انجام دادند، از موادی مانند سیب زمینی و نان و غیره به صورت متعادل استفاده کنند.زیرا موادی که دارای نشاسته هستند بر روی دندان اثر تخریبی می گذارند.البته مصرف معمولی و متعادل آنها هیچ ضرری ندارد.حتی بعد از انجام عمل زیبا سازی دندان ها باید از خورن بی رویه موادی همچون سیب زمینی ها اجتناب کرد.
لمینت دندان تشکیل شده از یک لایه از جنس سرامیکی و یا کامپوزیتی بر روی دندان است.درست است که این لایه به راحتی لکه های دندان را پوشش خواهد داد اما این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی و نکات مخصوص به نگهداری از آنها، این روکش ها پس از مدتی عمر خود را از دست خواهند داد و پس از مدتی نابود می شوند.
ممکن است برایتان سوال شود که در صورتی که مواد مضر برای دندان استفاده نکنید و یا به طور متعادل و اصولی استفاده کنید و بهداشت دندان ها را نیز رعایت کنید، عمر مفید لمینت دندان چقدر خواهد بود؟مسلما هرچه مراقبت بیشتر باشد طول عمر نیز افزایش پیدا می کند.اما نباید این نکته را از یاد برد که در هر صورت دیر یا زود این روکش ها از بین خواهند رفت زیرا عمرشان همانند عمر دندان نیست.دندان از سفت ترین و سخت ترین موادی است که در جهان تا کنون کشف شده است.این ماده محکم می تواند تا سالیان سال دوام بیاورد اما در صورتی که غذاها درون دهان بمانند، اسیدی تولید می کنند که باعث نابودی دندان می شود.
روکش های لمینت به صورتی هستند که به اندازه دندان بیمار ساخته و پرداخته می شوند و بنابر این چندان تفاوتی بین دندان های ریز و درشت برای این کار وجود ندارد.
لمینت دندان از جمله رشته هایی است که در زمینه دندانپزشکی زیبایی بحث می کند.استفاده از روکش های لمینت تنها جنبه تزئینی دارند و ربطی به درمان در فرد ندارند.
اما برای نگهداری هرچه بهتر لمینت دندان، بهتر است از نوشیدنی هایی که برای دندان ضرر دارند کمتر استفاده شود.همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین عوامل در ایجاد لکه بر روی دندان ها نوشیدنی ها هستند.این نوشیدنی ها با ایجاد جرم بر روی سطح دندان باعث کثیفی آن می شوند و در صورتی که آن جرم در زمان لازم پاک نشود، مرتبا به آن اضافه خواهد شد و بنابر این برای از بین بردن آن نیاز به روش هایی همچون جرمگیری و لمینت است.نوشیدنی هایی همچون قهوه و نوشیدنی های الکلی می توانند بر روی لایه کار گذاشته شده بر روی دندان نیز تاثیر بگذارند.در نتیجه لمینت نیز در اثر استفاده بیش از حد این نوشیدنی ها و عدم رعایت بهداشت می تواند آسیب ببینت.اما در صورتی که پس از هر بار مصرف این گونه نوشیدنی ها مسواک زده شود، طول عمر لمینت افزایش پیدا خواهد کرد.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 6:59
 
 



   

لمینت برای روی دندان

 
 

 

 

لمینت برای روی دندان بکار رفته و سطح دندان از بافت های طبیعی است و با رعایت نکردن بهداشت دهانی باعث پلاک میکروبی شود. اگر دندانی که لمینت شده باشد پوسیده شود میتوان آنا ترمیم کرد و مشکلی را ایجاد نکرده .
اگر دندان های جلو احتمال پوسیدگی از قبل را داشته باشد با انجام لمینت نیز پوسیده شده و میتوان با مراقبت های دهانی و مسواک و نخ دندان از بروز میکروب و پلاک های مجتمع جلوگیری کرد و لمینت میتواند یکی از راه های کم کردن پوسیدگی دندان ها شود.

با پیشرفتی که در علم میسر شده است میتوان به درمان های با کیفیت بالا دست پیدا کرد و رضایت افراد را جمع کرد و بیشترین رضایت از دندانپزشکان است که با پیشرفت در زمینه های زیبایی با تکنیک و مواد و تجهیزاتی که هرروزه افزوده میشوند درمان های بهتری را انجام داده و بیشترین سهم را لمینت دندان به خود اختصاص داده و بعد از ورود این نوع درمان به عرضه ی پزشکی انقلابی را در درمان به عمل آورد و یکی از موارد زیبایی دندان به حساب می آید.
یکی از روش های ترمیم و درمانی دندان لمینت است که با برجسته ترین پزشکان در این زمینه گفتگو شده و گفته های آن ها را در این زمینه میگوییم.
برای از بین بردن و اصلاح کردن بدرنگی ها، بدشکلی ها، بهم ریخته بودن دندان ها، درست کردن فاصله ی بین دندانی از لمینت استفاده شده .لمینت به صورت روکشی از جنس برسلن چینی داشته و با استفاده از چسبهای خاصی به رنگ دندان درآمده و با تراش کمی به دندان می چسبد.
یکی از راه های اساسی و ترمیم درمانی زیبایی دندانپزشکی هالیوودی میتواند لمینت باشد و بعد از آن به درمان زیبایی دندان معروف شد . پوسته های لمینت از جنس آکریل ساخته شده و برای فیلمبرداری کردن از بازیگران به کار گذاشته شده و این پوسته با این جنس به راحتی از روی دندان ها جدا شده و بصورت دائمی نمی باشد ولی لمینت که از جنس برسلن است به صورت دائمی بوده و روی دندان ها می چسبد.
در عرضه ی بازیگری یکی از سرگرمی های زیبایی در میان بازیگران درمان لمینت بوده که در بین مردم فراگیر شده و این ترمیم زیبایی به بیست سال پیش بوده و برای ستارگان یسینما به نوعی سرگرمی محسوب شده تا لبخند زیباتری را داشته باشند.

چه افرادی متقاضی لمینت هستند :
افراد زیادی هستند که از وضعیت دندانی خود راضی نیستند و برای داشتن زیبایی و لبخند خود متقاضی درمان لمینت هستند و برای در هم ریختگی دندان های خود که نمایان هستند کاربرد داشته .
هرچقدر که این درهم ریختگی های دندانی بیشتر باشند مشکلات درمانی نیز بیشتر شده . یکی از علت های اساسی برای تقاضای لمینت درهم بودن دندان های جلویی است که هنگام صحبت کردن و یا خندین دیده شده و منظره ای ناخوشایند را به چهره ی فرد میدهد .
در مواردی که تمیز کردن فاصله ی بین دندانی مشکل باشد و به پوسیدگی و التهاب منجر شده در لثه ی جلویی میتواند آسیب وارد کند و در مواردی صحبت کردن را با مشکل روبرو میکند و برای درمان این نوع مشکل باید لمینت بکار برد و در مواردی بعد از آن از روکش ها ی سرامیکی و یا درمان های ارتودنسی کمک گرفت.
سدسته ای از افراد با مشکل فواصل بین دندان هایشان مواجه هستند و با لبخند زدن این فاصله نمایان شده و این نوع فاصله ی بین دندانی اگر از نوع متوسط و خفیف باشد شاید نیاز نباشد ولی اگر فاصله ی زیادی داشته باشد و یا فاصله ی بسیار کمی باشد که باعث روی هم رفتگی دندان های جلو شود برای درمان باید از ارتودنسی و بعد از روکش استفاده کرد و برای از بین بردن لک ها و بد رنگیها نیز از لمینت استفاده کرد.
افرادی که دندان هایشان به سرعت رنگ میگیرند باید لمینت بکار برد زیرا در این دسته دندان ها درمان با بلچینگ موفقیت آمیز نبوده و با استفاده از لمینت میتوان سطح آن را صیقلی کرد و کاربرد بیشتر آن در دندان های فک بالایی جلو است و اگر روی دندان های پرشده رنگ های خوبی از مواد پرکردنی نباشد میتوان آن ها را برداشت و با استفاده از این پوسته آن ها را به صورت یکدست پوشش داد و یکی دیگر از موارد قابل درمان کوتاه بودن دندان هاست که میتوان با پوسته ی لمینت به راحتی رفع شوند.

مراحل درمانی لمینت:
برای بکار گذاشتن لمینت روی دندان ها باید پزشک متخصص باتجربه دندان ها را به مقدار نیم میلیمتر تراش داده و لبه های دندان ها را میزان کرده و از دندانی که مدنظر است قالب گرفت و بعد از آن پوسته های لمینت را چسباند.
یکی از راه های درمان زیبایی برای داشتن لبخندی زیبا لمینت کردن کل دندان هایی که در هنگام حرف زدن و لبخند زدن نمایان هستند تا بتوان دندان های یک رنگ و یک شکل را در ردیف هم با فاصله ی مناسب قرار داد که این دندان ها شامل شش دندان جلویی و چهار دندان از هر فک بالا و پایینی بوده که جزو دندان های آسیابی است.

مزایای انجام لمینت:
بکار کذاشتن این پوسته روی دندان از پوسیدگی و خراب شدنش جلوگیری کرده و برخلاف روکش های سرامیکی که دور تا دور دندان تراشیده میشود و بخش زیادی از دندان را از بین میبرند برای بکار گذاشتن این پوسته روی دندان ها مقدار کمی از آن تراشیده شده و باقی آن دست نخورده باقی می ماند و یکی از موارد قابل توجه برای این درمان ماندگاری رنگ این دندان بوده که بسیار مداوم بوده و برخلاف ظاهر نازک آن بسیار مقاوم است و با رعایت کردن بهداشت دهانی طول عمر بیشتری را پیدا خواهد کرد.

چه کسانی نمیتوانند درمان لمینت را انجام دهند :
انجام دادن درمان های زیبایی برای افراد تجویز نمیشود و اگر لثه های عفونی باشد و اگر دندان های تحلیل یافته ای داشته باشند و یا طول دندان ها بیش از حد کوتاه باشند یا مینای دندان از بین رفته باشد و پوسیدگی های شدید داشته باشند نمیتوان با تخریب روبرو باشد و لمینت تجویز نمیشود و نمیتوان از این پوسته استفاده کرد.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 6:59
 
 



   

هزینه کاشت دندان

 
 

 

 

هزینه کاشت دندان:
داشتن دندان هایی سالم برای فرد احساس خرسندی به فرد داده و اعتماد به نفس فرد را بالا می برد.زیرا با صنعتی شدن مواد قندی ایجاد پوسیدگی در دندان ها شروع به افزایش در افراد شد که امروزه شاهد این موضوع هستید که با بالا رفتن سن افراد دندان هایی پوسیده آنها زیاده شده به طوری فرد ناگزیر است آنها را بکشد و در صورت نداشتن یک یا چند دندان فرد دیگر قادر نخواهد بود که مواد غذایی را مورد استفاده قرار دهد و آنها را خوب بوجود و همچنین دهان خود را باز کند زیرا نداشتن دندان چهره جالبی را برای فرد ایجاد نمی کند.و در این مرحله است که فرد ناگزیر است روشی را به کار ببرد که برای دندان های خود جایگزینی قرار دهد که راه های زیادی برای این کار وجود دارد از جله کاشت دندان،لمینت دندان و استفاده از دندان های مصنوعی متحرک که هر یک از این روش ها دارای معایب و مزایایی هستند به طور مثال در روش کاشت دندان هزینه کاشت دندان برای فرد بالا بوده و عده ی کمی از مردم تن به انجام این کار می دهند زیرا علاوه بر هزینه استفاده از این روش بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد.
جهت جلوگیری از از بروز پوسیدگی در دندان لازم به ذکر است که بدانید قند ها مهمترین عامل در ایجاد این پوسیدگی بوده به طوری که میکروب های موجود در دهان علاقه شدیدی به مواد قندی داشته که در صورت استفاده این مواد در تقویت آنها کمک کرده و این فرصت به آنها داده می شود که کار پوسیدگی دندان را آغاز کنند . برای جلوگیری از این امر باید استفاده از این مواد را کاهش داده و مواد قندی که صنعتی هستند را نسبت به قند های طبیعی همانند خرما را کاهش داده و در صورت استفاده از مواد قندی از مسواک استفاده کرده و یا در حد امکان ئهان خود را شستشو نمائید.با این کار از ماندن مواد قندی در دهان جلوگیری کرده و این فرصت را به میکروب نمی دهید که از آنها تغذیه کنند.عامل دیگری که در بروز پوسدگی دندان نقش دارد کاهش بزاق دهان می باشد.


از گذشته تا به امروز انسانها به دنبال راهی برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود بوده اند و جهت تحقق این کار از راها و مواد مختلفی استفاده شد تا بلاخره موفق به ساخت ایمپلنت شدند.ایمپلنت با جنس تیتانیومی که دارد امروز بهنرین روش برای جایگزین کردن یک یا چند دندانی که از دست رفته می باشد.و به صورت یک ریشه در لثه بیمار جایگذاری شده و یک دندان مصنوعی به سر دیگر آن وصل می شود.
افراد هنگام تصمیم به کاشت دندان این کار برای انها مبهم بوده ونمی توانند تصمیم بگیرند زیرا هزینه های مختلفی جهت ایمپلنت دندان وجود دارد و علت این تفاوت هزینه را نمی دانند.وعده ای بر اساس هزینه بالا کیفیت را ارزیابی می کنند اما لازم به ذکر است که با هزینه نمی توان کیفیت را ارزیابی کرد و در کل ایمپلنت در دو نوع کیفیت بالا و متوسط ساخته می شود.و بر اساس کیفیت می توان آنها راارزیابی کرد ایمپلنتی که در کره با کی
زیرا برای مثال ایمپلنتی که در کشور سوئیس مورد ساخت و ساز قرار گرفته و با کیفیت خوب از ایمپلنتی که در سوئیس با کیفیت متوسط ساخته شده بهتر است و این بهتر بودن بسته به مواد به کار برده شده در ایمپلنت می باشد و نه برند و طراحی ایمپلنت.
مقایسه کاشت دندان های مختلف:
از دادن ۱ دندان: در صورتی که شما تنها یک دندان خود را از دست داده باشید راهای مختلفی برای کاشت دندان با هزینه کاشت دندان متفاوتی وجود دارد.ولی باید در نظر گرفت کدام راه برای جایگزینی بهتر بوده و کاشتن دندان شما سبب ضربه زدن به دندان های مجاور با ان دندان نگردد.
در صورتی شما از روش بریج جهت جایگزینی دندان استفاده نمائید این روش معایبی از قبیل بروز پوسیدگی تدریجی در دندان های مجاور به علت ایجاد تراش در آنها شده و استخوان فک طی گذشت زمان تحلیل داده می شود.بهترین راه حل ممکن جهت جایگزینی دندان از دست رفته شما ایمپلنت دندانی می باشد که با به کار بردن این روش مطمئن می توانید یک دندان دائمی در صورت رعایت بهداشت دهانی بدست آورید و دندان های مجاور نیز در سلامت کامل به سر ببرند و استخوان فک نیز در این روش تحلیل نخواهد رفت.و هزینه کاشت دندان در این روش بسته به مواد به کار رفته و کیفیت ایمپلنت می باشد.
در صورتی که بیش از یک دندان خود را از دست داده باشید، راه حلی که متداول است استفاده از پلاک متحرک می باشد که این روش نیز معایبی را شامل می شود که از معایب ان می تواند به مواردی که در جلو ذکر می شود اشاره نمود:اپلاک متحرک پارسیل به علت سنگینی وفشار گیره ای که به دندان های پایه وارد می شود باعث لقی در آنها شده و لق شدن دندان پوسیدگی تدریجی را در بر دارد.و در این شرایط نیز بهترین راه ایمپلنت دندان ودهکه با ایجاد چند پایه دندان های دائمی برای شما قرار داده می شود.
در صورتی که فرد کل دندان های خود را از دست داده باشد راه حلی که آنها را بسیاری به کار می برند استفاده از پروتز های کامل متحرک می باشد که با این نوع دندان های مصنوعی فرد دچار مشکل در صحبت کردن می شود و طعم غذا را احساس نخواهد کرد و در حرف زدن نیز دچار اخلال می گردد.برای رفع این مشکل نیز میتوان از ایمپلنت دندان استفاده کرد.
یک روش به این صورت است که می توان از چهار ایمپلنت با قطر دومیلیمتر استفاده نمود که این نوع در افرادی کاربرد دارد که استخوان فک آنها تحلیل رفته و از این ایمپلنت پس از اینکه در فک۴ سر توپی شکل قرار گرفت به شککل یک کاسه دندان های مصنوعی را به خود همانند یک پایه نگه می دارد.
و در روش دیگر ۸ ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرد و در فک پایین نیز ۶ عدد که پروتز ها بر روی این ۱۴ ایمپلنت قرار داده می شوند که هزینه کاشت دندان در هر هر متفاوت است.


 

 

 

نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

 
و ساعت 6:58
 
 



   

کاشت دندان چگونه انجام می شود ؟

 
 

 

 

کاشت دندان چگونه انجام می شود ؟

کاشت دندان:
از سال های خیلی دور بشر همواره در پی جایگزینی دندان های از دست رفته ی خود بوده است و این کار را به صورت کاشت دندان در حال حاضر مشاهده می کنیم. قومی به اسم اتروسکان ها وجود داشت که در ایتالیا زندگی می کردند که این افراد برای ساخت دندان مصنوعی از استخوان های گاوههای نر استفاده می کردند و گروه دیگری از نژادها به نام ” مایان” از دندان های مصنوعی ای از جنس صدف که جایگزین دندان های ثنایای از بین رفته استفاده می شد. در زمان های قدیم خیلی از این اتودها برای کاشت دندان انجام گرفت که شروع آن از قرن ۱۹ ام بود و از جمله ی آنها می توان به کاشت دندان در دهان یکی دیگر بود و بعد آن را در دهان کسی دیگر می گذاشتند که با این کار بیماری های عفونی را زیاد می شد و این بیماری عواقب جدی ای در پیش داشت . و از موارد دیگر این تجربه های شکست خورده می توان به کاشت دندان هایی از جنس چینی ، نقره ، سرب، طلا و چینی اشاره کرد که از این موارد ، نتیجه ی مناسبی دریافت نکرده اند و بعدها در قرن بیستم میلادی در سال ۱۹۳۱ (م) ، یکی از کشفیاتی که توسط یکی از دکترهای آن زمان این بود که از آلیاژ “ویتالیوم ” برای ساخت ایمپلنت و دندان های مصنوعی استفاده می شد و در این قرن در سال ۱۹۴۷ یکی از دیگر از کاشف ها توانست ماده ای از فلز تانتالیوم آلیاژی به دست آورد که برای این کار مورد استفاده قرار می گرفت و بعدها در همین سال ها و در این دوره آلیاژ هایی از جنس کروم و کبالت نیز اختراع گردید.
ایمپلنتولوژی یک علم در شاخه های علمی می باشد ، که در این علم تیم های تحقیقاتی زیادی شکل گرفتند که این تحقیقات نشان دهنده ی اهمیت دادن به مبحث کاشت دندان در حال حاضر نیز می باشد و از جمله ی این تیم ها تیم تحقیقاتی سوئد بود که در این مورد اطلاعات زیادی را به دست آوردند. این تیم به دست یک جراح ارتوپد اداره می شد که آنها به طور میکروسکوبی در مورد بافتهای دندانی کار می کردند که روی یک خرگوش ،که با پیوند آن به استخوان ران ایجاد می گردد که بعد از مدتی این استخوان ران پیوند خوب و مناسبی با استخوان داشت که از آلیاژ تیتانیوم به دست می آمد.این رخداد مهم در علم کاشت دندان ” اوسینتگریشن”گرفت. به طور کل ایمپلنت جایگزین ریشه دندان می گردد و در این جایگزینی به استخوان چفت شده ومحکم می شود که در اتصال هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی گردد و می توان گفت که این ایمپلنت ها هیچ فرقی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کیفیت با دندان طبیعی ندارد و این دندان می تواند هم محکم و هم کار دندان قبلی را به خوبی انجام میدهد. اما در مواردی نمی توان را آن را درست کرد خیلی خوب چفت کرد که باید با ایجاد تعدادی دیگر از ایمپلنتهای دیگر این مشکل را برطرف نمود.

از لحاظ ظاهر ی هم می توان گفت دندان ایمپلنت و کاشته شده زیبایی دندان طبیعی و قبلی را دارد و با کاشت دندان شما می توانید جذابیت و زیبایی خود را حفظ کنید و از لحاظ ظاهری هیچ مشکلی نداشته باشید. این روش کاشت دندان هیچ گونه عوارضی را ایجاد نمی کند و از لحاظ کیفیت هم در حد عالی می باشد. مزایای زیادی در این نوع وجود دارد که از جمله ی آن می توان به ” به حالت عادی برگشتن فک ، جلوگیری از آسیب رسیدن به دندان های مجاور، تحرک ناپذیری (اذیت نکردن آن در دهان و جا به جا نشدن آن )، کم کردن درد دندان ، فیکس بودن و از ایجاد دردسرهای بعدی جلوگیری کردن ، اشاره کرد.فلز تیتانیوم تا کنون از مزیتهایی برخوردار می باشد که با واسطه ی اتصال و پیوند بیولوژیکی با استخوان خیلی از مشکلات استخوانی و بیماری های زیادی را بهبود بخشیده است.
اشار شد که ایمپلنت از تحلیل رفتن دندان جلوگیری می کند که از جمله ی آنها می توان به جلوگیری از تحلیل رفتن اسخوان فک اشاره کرد و به مرور وقتی کاشت دندان صورت میگیرد که استخوان آن ناحیه را قوی می کند و جا می افتد . که با کشیدن دندان بعد از آن بلافاصله بهتر است از کاشت دندان غافل نشویم تا بعدها مجبور نشویم که مدت زمان زیادی را منتظر درست شدن فک و استخوان های صورت خود باشیم و این عمل با زودتر انجام شدن به نتیجه ی دل خواه می رسد.
عملکرد دندان های ایمپلنت و کاشته شده را می توان به گونه توصیف نمود که ایمپلنت دندانی با استخوان فک به راحتی وصل می گردد و یکی از کارهای مهم و اساسی درکاشت دندان می باشد و در این مورد می توان گفت که با اتصال قوی استخوان و پوشش دهی اطراف و کل آن را استفاده های دیگر از آن کرد که خیلی از بیماران را درمان کرده و استفاده ی فراوانی دارد. در روی ایمپلنت شیار هایی بر روی سطوحش وجود دارد که این شیار ها می تواند که این شیار ها در استخوان فک پیچ میگردد و با گذشتن مدت زیادی این این ایمپلنت با افزایش توده ی استخوانی بیشتر دندان محکم تر می شود و بخش تاج آن را به صورت دندان طبیعی درست کرد.
ایمپلنت در می توان تعداد کارگذاری ایمپلنت بستگی به جایگاه دندان و تراکم آن دارد ولی عموماً وجود یک ایمپلنت برا ی یک دندان از دست رفته کافی است.
کاشت دندان برای چه افرادی مناسب است؟ کاشت دندان برای افرادی که دارای سلامت عمومی کاملی باشند که در این صورت اگر هم فرد مورد نظر سیگاری و یا معتاد به مشروبات الکلی داشته باشد ، نتیجه ی خوبی یقیناً از کاشت دندان نخوذاهند گرفت زیرا هم پلاکت های دندان و هم بافت های لثه از بین رفته و کم کم نابود می گردد و تحلیل می شوند. بیشتر دندانپزشکان از انجام ایمپلنت و کاشت دندان برای افراد سیگاری و کسانی که در کل از دود استفاده می کنند ، خودداری می کنند.

 

در زیر می توانید از سایر محصولات ما در بخش های مختلف فروشگاه دیدن نمایید :

پاور بانک | آموزش ایروبیک |آموزش والیبال | آموزش فوتسال | پد ضد عرق | آموزش بافت مو |آموزش شیرینی پزیآموزش دفاع شخصی |آموزش فوتبال | خرید گن لاغری مردانه | خرید کوچک کننده بینی آیدان|نایسر دایسر پلاس|ژل افزایش قد


نگین ناخن دستگاه بافت مو | نایسر دایسر | آموزش آشپزی | آموزش بستن شال و روسری | آموزش آرایشگری مردانه | آموزش بدنسازی | آموزش زبان انگلیسی | خرید گن لاغری زنانه | بافت مو |خیاطی بدون الگو|ژل سیلیکونی افزایش قد


طراحی ناخن | گن لاغری کاسمارا |دستگاه آیدان |خرید نگین ناخن |کاشت ناخن |خرید فانی بافت |خرید دستگاه بافت مو|خرید نایسر دایسر|آموزش خیاطی خانم عمرانی |چای سبز | کوچک کننده بینی آیدان |چای لاغری تیما |دستبند مغناطیسی


ناخن ژله ای |خرید پاور بانکگن لاغری |پاور بانک چیست |خیاطی خانم عمرانی|خرید چای سبز |آموزش کاشت ناخن | فروش پاور بانک |خرید ناخن ژله ای|یادگیری زبان انگلیسی|آموزش خیاطی|چای سبز تیما |دستبند پاور بالانس |کسب درآمد اینترنتی


کار در منزل |کسب و کار اینترنتی  |درآمد اینترنتی |برج خنک کننده |هوا ساز |آیدان کوچک کننده بینی |آتلیه عکاسی |برد هوشمند|دوربین مدار بسته کرج |تور ایتالیا|تور اروپا|


کسب درآمد از اینترنت | کسب درآمد از طریق اینترنت |هوا ساز خانگی|در آمد آنلاین |کوچک کننده بینی | طراحی داخلی | باز سازی ساختمانویدئو پروژکتور |تور لحظه آخری|تور اسپانیا|تور فرانسه||تور تایلند


|نصب دوربین مدار بسته|خرید دوربین مدار بسته|فروش دوربین مدار بسته|داروی افزایش قد|دستگاه حضور و غیاب


درب ضد سرقت|چیلر | ماسک صورت|کسب ثروت|تبلیغات اینترنتی|تور دبی|تور ارمنستان|تور مالزی|تور آنتالیا|تور آلانیا|تور استانبول| |کاشت دندان|جرم گیری دندان|ایمپلنت|جراحی لثه|دکتر دندانپزشک|اصلاح طرح لبخند|طراحی لبخند


فانی بافت |دستگاه فانی بافت|پاور بالانس| |تور پاتایا |تور کوش آداسی |تور قبرس |تور بدروم |قیمت دوربین مدار بسته |آتلیه تخصصی کودک | لبخند زیبا |دندانپزشکی زیبایی


لمینت | لمینت دندان |هزینه کاشت دندان |شغل اینترنتی|آموزش بازاریابی|کار آفرینی اینترنتی|عوامل موفقیت|عوامل حیاتی موفقیت|روانشناسی موفقیت|راه های موفقیت|راه های رسیدن به موفقیت|راه های موفقیت در زندگی|راز موفقیت|موفقیت چیست


آموزش لیندا | دانلود lynda | آموزش های لیندا |دانلود آموزش های لیندا | دانلود آموزش موسیقی |آموزش تصویری کامپیوتر دانلود آموزش برنامه نویسی |آموزش برنامه نویسی وب | دانلود آموزش گیتار |آموزش موسیقی 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : حسین
تاریخ : یک شنبه 20 تير 1395
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: