طراحی داخلی رستوران
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس tanhai-man.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 1
:: بازدید کلی : 581
طراحی داخلی رستوران
نوشته شده توسط : مجتبی

طراحی داخلی رستوران

 

یکی از مکان هایی که قطعا نوع طراحی و دکوراسیونی که در ان به کار می رود می تواند به به شدت بر میزان جذب مشتری تاثیر گذار باشد قطعا محیط رستوران است. همه ما معمولا یک رستوران با کیفیت و با کلاس را از روی نمای بیرونی و نوع دکوراسیونی که درون ان انجام شده است شناسایی می کنیم و بی انکه حتی یک بار غذای آنرا تست کرده باشیم به صرف اینکه از طراحی با کلاس و شیکی درون ان استفاده شده است و در واقع طراحی داخلی رستوران به صورت مدرن می باشد فکر می کمنیم این می تواند بهترین گزینه برای خرید غذا باشد.

طراحی داخلی رستوران

با توجه به اهمیت این موضوع اگر شما به فکر تغییر دکوراسیون محیط رستوران خود هستید پیشنهاد می کنیم حتما از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه استفاده نمایید. با افتخار اعلام می کنیم گروه آرک مایان با دارا بودن سال ها تحربه موفق در زمینه طراحی داخلی رستوران این آمادگی را دارد تا خدماتی کاملا حرفه ای را به شما ارائه دهد. می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به دفتر شرکت مراجعه نموده و آخرین نمونه های کارهای ما که به صورت تخصصی در زمینه رستوران می باشد را مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر همچنین می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ با ما در تماس باشید.

طراحی داخلی رستوران

معمولا افراد به این دلیل دوست دارند در رستوران به صرف غذا مشغول شوند که با محیطی متفاوت تر از خانه روبرو شوند و در مورد غذاها نیز با طعمی خوشایند تر و متفاوت تر.د رمورد غذا بحثی نداریم چون تخصص ما نیست اما در مورد ایجاد محیطی متفاوت و منحصر به فرد برای شما طرح ها و پیشنهادات ویژه ای داریم.در آرک مایان با وجود کادری مجرب و متخصص سعی خواهیم کرد تا تمامی جوانب کار طراحی داخلی رستوران به خوبی بررسی شود و در نهایت بهترین روش پیاده سازی این طرح را برایتان در نظر خواهیم گرفت. آیا می دانید با داشتن محیطی اعجاز انگیز و مناسب علاوه بر اینکه به جذب بیشتر مشتری کمک خواهد کرد در نهایت می تواند میزان اشتهای مشتریان را نیز بیشتر کرده و همین امر کمک بسیار زیادی برای بالا رفتن فروش ما خواهد بود.یک دکوراسیون تجاری شیک برای رستوران شما می تواند عامل برتری شما نسبت به رقیبانتان باشد.

طراحی داخلی رستوران

از نوع رنگ آمیزی محیط گرفته تا نور پردازی ان و همچنین میز و صندلی هایی که قرار است در انجا مورد استفاده قرار گیرد و… همه و همه در نهایت اگر به خوبی انجام شوند می تواند یک طراحی داخلی رستوران موفق نام گیرد که هم به برندینگ کردن شما کمک می کند و هم رونقی به کسب و کارتان خواهد داد. در این زمینه خوشبختانه ما دارای تجارب بسیار زیادی هستیم و نمونه های موفقی را در سطح شهر طراحی و پیاده سازی نموده ایم.می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید و از آخرین پروژ ه های انجام شده در این زمینه دیدن نمایید.ما همچنین اگر برای دکوراسیون دفتر کار خود در محیط رستوران نیز بخواهید برنامه های متونعی می توانیم ارائه دهیم.

دو خصوصیت اصلی تمامی پروژه هایی که برای مشتریان خود انجام می دهیم عبارتند از :

-منحصر بودن در طراحی

-تفاوت در نحوه اجرا

طراحی داخلی رستوران

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در طراحی یک رستوران این است که با توجه به نوع مونی غذایی که قرار است در ان به مشتریان ارائه گردد اصول طراحی صورت پذیرد. ممکن است رستورانی فقط دارای منوی غذهای سنتی و ایرانی باشد , پس قطعا نوع طرحی که در این رستوران باید استفاده شود بسیار متفاوت است با طرحی که قرار است در رستورانی که به ارائه غذهای دریایی می پردازد.رستورانی که غذهای فست فود ارائه می دهد و یا رستورانی که غذاهای آسیای شرقی دارد و … هر کدام می توانند با توجه به خصوصیات منطقه ای که اصالت غذا از انجا می باشد تنوع های مختلفی در طرح و رنگ به کار رفته در طراحی خود داشته باشند.جدا از محیط خود رستوران ما برای دکوراسیون آشپزخانه شما نیز اگر مایل باشید می توانیم طرح های منحصر به فردی را ارائه دهیم.

طراحی داخلی رستوران

همچنین یکی دیگر از عواملی که می تواند در طراحی داخلی رستوران شما تاثیر گذار باشد این است که منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده است از چه موقعیتی برخوردار است و نوع مشتریان انجا را عموما چه قشری تشکیل می دهند. آیا رستوران قرار است در بالای شهر و مکان های لوکس باشد و یا در مرکز شهر و محل های عبوری و یا در پایین شهر  باشد؟ آیا قشری که به رستوران شما مراجعه می کنند از طبقه پول دار جامعه هستند و یا از طبقه متوسط؟ همه این عوامل می تواند به ما کمک کند تا در نهایت طرحی که قرار است برای رستوران شما پیاده سازی کنیم از هر نظر مناسب موقعیت مکانی شما باشد.

 

طراحی داخلی رستوران

در این میان همیشه کارشناسان آرک مایان سعی کرده اند تا ابتدا با در نظر گرفتن خواسته های مشتریان خود به تمام انچیزی که شما در ذهن می پرورانید مسلط شده و سپس با حفظ اصول استاندارد طراحی تا انجایی که امکان داشته باشد به اجرای یکی به یک خواسته های شما بپردازیند.قطعا داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا که بتواند توجه بینندگان را به خود جلب کند می تواند در نهایت منجر به فروش هر چه بیشتر  رستوران شما شود.طبق یک آمار رسمی جالب است بدانید اکثر مراجعه کنندگان به رستوران ها معمولا با دیدن نوع طراحی و رنگ بندی محیط ان تصمیم خواهند گرفت که برای دفعات بعد به انجا مراجعه نمایند یا نه. همچنین اگر نوع طراحی داخلی محیط  مورد پسند مشترذیان باشد معمولا در مزان اشتهای آنها تاثیر مثبت گذاشته و در لحظه ای که در حال میل کردن غذا هستند احساس رضایت و آرامش بیشتری خواهند داشت و همین امر باعث می شود تا احساس کنند کیفیت غذای ان رستوران بسیار بالا و فوق العاده است.

طراحی داخلی رستوران

 

بستگی به نوع منوی غذایی شما و اینکه مکان رستوران شما در کدام از منطقه شهر واقع شده است و اصولا از چه قشری از جامعه به رستوران شما مراجعه می کنند می توانیم طرح های مختلفی را ارائه بدهیم.قطعا اگر منوی  غذای شما سنتی است باید رد نحوه چیدمان و دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران به این موضوع دقت شود و همگونی با سنتی بودن  و ایرانی بودن داشته باشد. بر عکس اگر در رستوران شما منوی غذاهای اروپایی در حال سرو کردن است باید دارای دکوراسیونی مجلل و مدرن و شیک باشد تا همخوانی لازم را منوی غذایی داشته باشد.

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

 

کلمات کلیدی:

 

 

طراحی داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

سقف کاذب کناف

طراحی سقف کاذب

طراحی داخلی

شرکت طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل



:: بازدید از این مطلب : 8
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : مجتبی

طراحی داخلی طلا فروشی

 

یکی از مهمترین شغل هایی که می تواند طراحی و دکوراسیون داخلی در میزان جذب مشتری و فروش آن و همچنین حفظ امنیت آن موثر باشد قطعا طلا فروش است.این شغل با توجه به اینکه در ان می بایست تمام اصول امنیتی و حفاظتی در مغازه رعایت شود تا از این کالای لوکس بتوان در مقابل سایر تهدیدهای احتمالی به خوبی محافظت شود. بر همین اساس به نظر می رسد پروسه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین  کارهایی است که در حوزه طراحی صورت می پذیرد. علاوه بر حفظ تمام اصول امنیتی می بایست زیبایی را در طرح فراموش نکرد.

 

 

معمولا قشر مراجعه کننده به مغازه های طلا فروش خانم ها هستند و از این رو باید در نوع طرحی که انتخاب می کنید و همچنین نوع رنگ بندی و نحوه نور پردازی به رعایت تمام  اصول حرفه ای در طراحی پرداخته تا در نهایت طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد پدید آید.طلا کالایی لوکس است و نمی توان به صرف اینکه هر مشتری وارد مغازه می شود آنرا به راحتی در دسترس عموم قرار داد . به همین منظور باید در نوع دکوراسیون و طراحی داخلی طلا فروشی دقت لازم را به عمل آورد تا در نهایت کالایی که در ویترین قرار گرفته از زوایای مختلف و با نور پردازی مناسب برای مشتریان قابل دید باشد و نیاز نباشد تا برای تماشای ان حتما انرا از ویترین خارج نمود.یک دکوراسیون لوکس بسیار زیبا می تواند عامل موفقیتی در طلا فروشی شما باشد.

 

مبحث بعدی که در مغازه های طلا فروشی باید به ان دقت داشت بالا بردن امنیت آن مکان است. علاوه بر اینکه قرار است در طراحی داخلی به مباحثی همچون نور پردازی و… به منظور بالا بردن زیبایی طرح پرداخت , شاید مهم تر از آن باید به فکر استفاده از متریال هایی بود تا علاوه بر اینکه به حفظ زیبایی طرح کمک می کنند بتوانند امنیت لازم را برای آن محیط نیز فراهم سازند.یک دکوراسیون تجاری شیک برای طلا فروشی شما می تواند عامل مهمی در جهت موفقیت کسب و کارتان باشد.

 

در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. در این زمینه می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.ما بهترین معماری داخلی را برای فروشگاه طلا فروشی شما در نظر خواهیم گرفت.

 

 

کلمات کلیدی:

 

طراحی داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

سقف کاذب کناف

طراحی سقف کاذب

طراحی داخلی

شرکت طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل



:: بازدید از این مطلب : 9
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : مجتبی

همیشه برای رسیدن به طرحی نو نیزا نیست همه چیز را خراب کرده و از اول بسازیم.گاهی اوقات می توان با هزینه ای بسیار کمتر و در مدت زمان بسیار کوتاه تری به انچه در ذهن داریم دست یابیم. در واقع در پروسه معماری و طراحی و دکوراسیون همیشه گزینه اخر تخریب بنا است اما یک گزینه قبل از ان وجود که بازسازی ساختمان نام دارد. بله گاهی اوقات با کمی بازسازی می توان به کل شکل و شاهر یک بنا را تغییر داد . البته این کار مستلزم استفاده از گروهی مجرب  حرفه ای است تا بتوانند با کمترین هزینه ممکن بهترین تغییرات و بازسازی را در بنا و ساختمان مورد نظر شما پیاده سازی نمایند.قطعا اگر شما هم به اصطلاح ساختمانی قدیمی و کلنگی دارید و از طرفی هم به دلایل اقتصادی و دیگر مسایل نمی خواهید انرا کاملا تخریب نمایید بهترین کار ممکن این است که از یک شرکت معماری و طراحی داخای بخواهید که از ساختمان شما بازدید نمایند و طرح و نقشه های خود را برای بازسازی ساختمان شما عنوان کنند.

این روزها شاید خیلی ها به فکر تغییر و تحولاتی در ساختمان خود باشند. از نمای بیرونی گرفته تا تغییرات در نقشه داخلی ساختمان.شاید هم برخی بر این باور باشند که دیگر ساختمان آنها فرسوده و کلنگی شده و تنها راه حل باقی مانده این است که کل بنا را خراب کرده و مجددا از نو شروع به ساخت کنیم.خوب قطعا اگر از نظر بودجه مالی محدودیتی ندارید و برایتان هزینه های تخریب بنا به صورت کامل مطرح نیست این شاید بتواند به عنوان بهترنی راه حل شناخته شود.اما  مبحث بازسازی ساختمان به همین منظور مطرح شده تا برای صرفه جویی در هزینه های احتمالی تخریب یک بنا به کار گرفته شود و به جای اینکه به فکر تخریب ۱۰۰% بنا باشیم تنها با تغییراتی که احتمالا در نما و یا زیر ساخت های ساختمان می دهیم از آن به مدت چندین سال دیگر بتوان استفاده نمود.

 

پروسه بازسازی ساختمان در آرک مایان به صورت کاملا تخصصی و دقیق و توسط کادری مجرب و حرفه ای صورت می پذیرد.شما می توانید  اموری همچون :

-تخریب کامل و یا بخشی از بنای خود

این بخش نیاز به مطالعه و کار کارشناسی دقیق دارد تا نظر نهایی را نسبت به تخریب و یا بازسازی ساختمان اعلام نمایند.

-دیوار چینی و تیغه چینی

همیشه دیوار چینی و تیغه چینی یکی از مهمترین ارکان شکل گیری و معماری داخلی یک بنا به شمار می رفته و نباید به سادگی از کنار ان گذشت چرا که یک دیوار چینی غیر اصولی می توان به کل شکل و نمای درونی ساختمان را تغییر دهد.

-مقاوم سازی بناهای قدیمی خود

مبحث مقاوم سازی مبحثی کاملا مهندسی و علمی بوده و پیشنهاد می کنیم حتما در این مقوله از افراد متخصص و مجرب مشورت بخواهید.

-تغییرات ۰ تا ۱۰۰ در نمای ساختمان

این امر  به راحتی توسط گروه آرک مایان امکان پذیر است چرا که ما در مجموعه خود از طراحان حرفه ای تا دکوراتورهای خلاق و معماران متخصص را قرار داده ایم.

-استفاده از انواع متریال های مختلف همچون سنگ و گچ و فلز در نما

-تغییرات جزیی و یا کلی در نقشه فعلی ساختمان

-کاشی کاری و انواع مرمت سرویس های بهداشتی

-مرمت و نوسازی سقف ها شما

برای مبحث سقف این روزها به منظور سرعت گرفتن کارها و همچنین مسایل هدر نرفتن انرژی و از طرفی هم زیبا شدن فضا از سقف های کاذب استفاده می کند . در این بخش نیز ما دارای تجارب مخالفی هستیم که می توانیم برای شما بهترین ها را در نظر بگیریم.

را از آرک مایان بخواهید و ما نیز در کمترین زمان ممکن تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین کارمان را با کیفیت قابل قبول به شما ارائه دهیم.گاهی اوقات مبحث بازسازی ساختمان مربوط می شود به امور  تاسیسات یک بنا. شاید نیاز باشد کلیه سیستم های گرمایشی و سرمایشی تعمیر اسای و یا تعویض شوند. سیستم لوله کشی نیز جزیی از امور زیر بنایی در مبحث بازسازی ساختمان می باشد.

گاهی نیز تمایل داری تا تغییراتی اساسی در نقشه فعلی خود ایجاد کنید و جابجایی اسای در محیط منزل و یا ساختمان خود دهید. از کوچک و بزرگ کردن اتاق ها گرفته تا تغییر در آشپزخانه و یا بالکن همگی جزیی از مبحث بازسازی ساختمان به شمار می روند.در این زمینه پیشنهاد می کنیم برای ملاحضه آخرین نمونه کارهای ما حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برخوردار گردید.

 

ما با توجه به دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای این توانایی را داریم تا از هرگونه متریالی که شما بخواهید در نمای ساختمان و سایر بخش های دیگر استفاده نماییم.کارشناسان ما با تسلط کامل به تمام نکات تخصصی معماری داخلی و طراحی و دکوراسیون داخلی و با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا سعی خواهند کرد تا در نهایت تغییراتی که قرار است در بنای شما داده شود به صورت کاملا استاندارد صورت پذیرد و ساختمان شما را به بنایی مدرن و امروزی تبدیل نماید.

 

در مورد میزان هزینه های احتمالی که می بایست برای امر بازسازی ساختمان در نظر بگیرید باید خدمتان عرض کنیم که تا قبل از اینکه ساختمان شما توسط کارشناسان ما بازدید نشود و همچنین از میزان تغییراتی که شما می خواهید در ان ایجاد نمایید مطلع نهشویم نمی توان به صورت دقیق مبلغی را را عنوان کرد. مدت زمان انجام کار نیز به همین صورت است و باید ابتدا میزان تغییراتی که می خواهید مشخص گردد تا بتوان  مدت زمان اجرای ان را به شما اعلام نمود.

می توانید هر زمان که خواستید به دفتر شرکت مراجعه نمایید و از آخرین نمونه کارهایی که در این زمینه برای مشتریان خود انجام داده ایم بازدید به عمل آورید. ما همیشه سعی کرده ایم چه در پروزه های طراحی و دکوراسیون و چه در پروزه های بازسازی ساختمان حرفی نو برای گفتن داشته باشیم و به صورت متمایر نسبت به سایر شرکت های همکاری کار کنیم.تفاوت و منحصر بودن دو ویژگی اساسی کارهایی اسشت که توسط آرک مایان انجام می شود و این دو اصل جدا نشدنی در پروزه هایی است که به ما سپرده می شود.

 

 

کلمات کلیدی:

 

 

طراحی داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

سقف کاذب کناف

طراحی سقف کاذب

طراحی داخلی

شرکت طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل



:: بازدید از این مطلب : 7
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : مجتبی

طراحی داخلی  که معادل آن در انگلیسی Interior Design می باشد این روزها بر خلاف گذشته از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار شده است و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است.درجه اهمیت ان به حدی است که به عنوان یک رشته دانشگاهی و به عنوان یک شغل در جوامع امروزی از ان یاد می شود. برخی معتقدند که طراحی داخلی تنها یک رشته دانشگاهی و یا یک شغل بازاری نیست و در واقع یک هنر در قالب صنعت است.مهمترین چیزی که ما از بعد ازطراحی داخلی یک محیط انتظار داریم با ان روبرو شویم این است که فضای موجود کاملا بهینه سازی شده و از تمام بخش های ان به خوبی استفاده شود و همچنین نوع طرح های به کار رفته در خدمت بالا رفتن عملکرد کاربری آن مکان باشد .البته نباید از این نکته غافل شد که حتما باید در زیبایی بصری نیز حرف های زیادی را برای گفتن داشته باشد.

در واقع اهمیت مبحث طراحی داخلی به این حد است که شما با طرحی که ارائه می دهید روح و جان تازه ای به ان بنا خواهید بخشید .پس می توان  اینگونه متصور شد که کیفیت ایجاد شده در فضای داخلی محیط چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر عملکرد بر می گردد به نوع طراحی داخلی که قرار است برای آن محیط صورت پذیرد.این تاثیر می تواند تا به انجا پیش رود که حتی بروی نگرش و شخصیت و احوال درونی ما نیز تاثیر گذار باشد.

در واقع با طراحی دکوراسیون داخلی که برای محیط مورد نظرمان انجام می دهیم  قصد داریم تا هر چه بیشتر و بهتر عملکرد فیزیکی و روانی افراد درون ان محیط را افزایش دهیم.اهمیت این موضوع امروزه کاملا در جوامع پیشرفته نمود پیدا کرده به طوری که برای بهبود عملکرد کارکنان یک اداره حتما بخشی از طرح و نقشه ای که برای ان در نظر خواهند گرفت باز می گردد به تغییراتی که باید در زمینه طراحی داخلی محیط اعمال کنند.در این راستا شرکت طراحی داخلی آرک مایان با کادری مجرب و حرفه ای و همراه با ده ها سال تجربه موفق در بازار اماده ارارئه خدمات تخصصی به شما علاقه مندان و متقاضیان محترم می باشد. اولین پیشنهاد ما این است که حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید تا بتوانید به صورت مستقیم از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نموده و حتی خودتان شخصا با دریافت مشخصات از ما می توانید بر سر پروژه ها حضور یافته و از نزدیک شاهد طرح هایی باشید که برای سایر مشتریان خود طراحی و پیاده سازی نموده ایم.

طراحی داخلی

این روزها نمی توان از کنار این واقعیت به سادگی گذشت که طراحی و دکوراسیون داخلی توانسته تحول عظیمی در کیفیت زندگی افراد بر جای نهد و حتی می توان این تاثیرات را به وضح در جوامعی که این امر پیاده سازی شده به خوبی مشاهده کرد.شاید بسیاری بر این باور باشند که طراحی داخلی تنها مختص افراد پولدار جامع است در صوتریکه باید عنوان کرد این مقوله می تواند حتی برای افرادی که توانایی مالی زیادی هم ندارند مورد استفاده قرار گیرد و تاثیر گذار باشد . در اینجا هنر طراح و دکوراتور است که باید بر اساس میزان بودجه و توانایی مالی شما برایتان طرح و دکوراسیونی همگون را انتخاب نماید.

زمانی که دارای فضایی کوچک هستیم شاید احساس نیاز به طراحی داخلی را بیش از پیش حس نماییم .مخصوصا که این روزها در شهر های بزرگ و کلان شهر با وجود اپارتمان های کوچک نیاز به این علم بیش از پیش احساس می شود.یک طراح هنگامی که می خواهد شروع به فعالیت نماید باید دو مورد بسیار مهم را فراموش نکند :

۱- کاربرد ان فضا چیست و طرح را بر همان اساس پیاده سازی نماید.

۲-چه احساسی از طرح ایجاد شده به افراد درون ان محیط منتقل خواهد شد و آیا این حس همگون با کارایی ان محیط است ؟

اگر بخواهیم به صورت جزیی تر به مقوله طراحی داخلی بپردازیم باید اینگونه عنوان کرد که جزییات زیادی هستند که دست به دست هم می دهند تا در نهایت طرحی پدید آید و از ان به عنوان طراحی و دکوراسیون داخلی محیط یاد کنیم.مولفه هایی همچون :

-فرم

-رنگ

-نور

-بافت

-کف

-سقف

-دیوار

طراحی داخلی

و… دیگر عناصر کاربردی محیط همه و همه می توانند در شکل گیری نهایی طرح تاثیر گذار باشند.عناصری همچون مبلمان به کار رفته و اثاثیه موجود در محیط نیز اط این قاعده مثتثنی نبوده و هر کدام دارای تاثیرات مختص خود هستند.

برخی معتقد هستند هنر طراحی داخلی در ردیف هنر های تجسمی قرار گرفته است و الزما اگر می خواهید در این مقوله موفق باشید باید تا مقدار قابل توجهی با  عناصر و اصول طراحی تجسمی و مبادی سواد بصری آشنا باشید.با توجه به توضیحات بالا می توان اینگونه عنوان کرد که در یک تعریف جامع طراحی داخلی مجموعه ای از دانش و هنر بوده که در جهت بهینه سازی فضا ها در کنار زیبا سازی آن محیط به کار گرفته می شود.شما با شرکت دکوراسیون داخلی آرک مایان می توانید بهترین ها را تجربه نمایید.

یک طراح هر چه قدر حرفه ای تر و دقیق تر عمل نماید می تواند در نهایت منجر به بر انگیختن احساسات انسانی در ان محیط گردد.و در واقع هدف اصلی هم همین است که با توجه کارایی که از محیطمان در نظر داریم همان حس مرتبط با ان را با طرح و رنگ بندی و نور پردازی و … در افراد ان محیط بر انگیزیم.از به کار گیری مجموعه از اشکال هندسی گرفته تا به کار گیری رنگ بندی های مختلف و همچنین نور پردازی های گوناگون با هم ترکیبی را باید پدیدی آوریم که به هدف نهایی نزدیک تر شویم.

طراحی داخلی

در مورد نور پردازی باید بدانید که میزان و شدت نور و نوع انعکاس ان می تواند باعث شود تا ما محیطی که در حال تماشای ان هستیم را بزرگتر و یا کوچکتر از حد واقعی ان تصور نماییم و این یعنی هنر نور پردازی که مثلا برای محیط های کوچک به گونه ای استفاده و به کار رود تا در نهایت در انجا احساس کنیم محیط بزرگ و دلباز می باشد.از این تکنیک می توان در سراسر یک پروزه استفاده کرد و به تناس هر بخش به نوعی از آن بهر گرفت.باید بدانید که نوع نورپردازی دقیقا می تواند بروی روحیه افراد تاثیر مستقیم بگذارد و باعث کاهش و یا افزایش کارایی انها شود.

همان اندازه که نور پردازی می تواند تاثیرات بسزایی در کیفیت طرح هایی شما داشته باشد نوع رنگ آمیزی محیط نیز می تواند باعث شود تا طرح شما در اخر تاثیر خود را به گونه ای که می خواهید بروی مخاطبین آن محیط بگذارد.حتما دقت کنید که هارمونی رنگ باید در محیط شنما به درستی به کار گرفته شود.مثلا حتما دقت کنید که رنگ مبلمان به کار رفته برای محیط شما حتما با کفپوش خانه و رنگ کاشی ها همخوانی داشته باشد.

طراحی داخلی

اگر می خواهید فضایی که در اختیار دارید باز و بزرگ نشان داده شود سعی کنید از رنگ های ملایم و زیبا استفاده نمایید.یک نکته دیگر که البته باید در بخش معماری داخلی به ان توجه کرد این است که برای یک اپارتمان کوچک سعی شود تا توالت و حمام با هم تفکیک شوند و این بسیار کمک خواهد کرد تا فضای باقیمانده شما بزرگتر نشان داده شود.امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم برای شما تعریف دقیق و واضحی را از مبحث طراحی داخلی ارائه کرده باشیم.در این زمینه اگر به دنبال مشاوره رایگان می باشید می توانید با ما از طریق بخش تماس با ما سایت در ارتباط باشید.

رنگ‌آمیزی دیوارها با یک رنگ ملایم و زیبا نیز در باز شدن فضای اتاق‌ها بی‌تاثیر نيست.‌نکته مهم دیگر این ‌است که در آپارتمان‌های کوچک بهتر است توالت و حمام با هم تلفیق شوند. این کار به طرز حيرت آوري، دیگر فضاهای خانه را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر، هماهنگ کردن لوازم سرویس بهداشتی از قبیل روشویی، وان و… با یکدیگر در چنين فضايي بسیار آسان‌تر است. این آپارتمان کوچک که شما را در چگونگی طراحی آن راهنمایی کردیم، برای یک زوج با یک فرزند مکانی بسیار راحت برای زندگی است، به طوری که هر یک از اعضای خانواده قسمت مخصوص به خود را دارد و می‌تواند با آرامش استراحت کند و از بودن در آن لذت ببرد.این موارد در نمای دکوراسیون شرکت نیز می تواند بسیار مهم باشد.

 

شاید یکی از مهم ترین دلایل موفقیت یک طرح و دکور حضور دلنشین عناصر نا متعارف و غیر منتظره در کنار هم باشد.مثلا فضای یک اتاق را در نظر بگیرید که با تابلوهای نقاشی معاصر و میز کنسول ظریفی با رویه ی شیشه ای در کنار مبل های حصیری جذابیت خاصی را خواهند داشت.شرکت طراحی داخلی آرک مایان با استفاده از مجرب ترین و با هوش ترین طراحان و دکوراتور ها سعی در خلق آثاری متفاوت و کاملا منحصر به فرد برای متقاضیان دارد و همیشه پایه فعالیت خود را بر این اصل بنا نهاده که کاری متفاوت تر از انچه دیگران انجام می دهند را به مشتریان خود ارائه دهد.با کمال افتخار اعلام می داریم گروه ارک مایان با ده ها سال تجربه اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه طراحی داخلی به شما عزیزان می باشد.

شرکت طراحی داخلی

چه چیز هایی می تواند باعث موفقیت طرح های ناهمگون در یک پروزه طراحی شود؟ آیا مولفه هایی همچون رنگ و ابعاد و بافت و.. عواملی هستند که در این مورد نقش بسزایی را ایفا نمایند ؟ بله دقیقا رعایت همین موارد و نکات ریز در نهایت می تواند پروژه طراحی و دکوراسیون داخلی شما را به شکل کاملا متفاوت و منحصر به فردی در بیاورد.این یکی از مهمترین ویژگی های بارز شرکت طراحی داخلی آرک مایان است که با در نظر گرفتن تمام جزییات فوق برای شما دست به خلق آثاری ویزه و منحصر به فرد بزند.

یکی دیگر از بارزترین مواردی که در شکل نهایی طراحی دکوراسیون داخلی محیط شما می تواند نقش مهمی ایفا کند قطعا رنگ آمیزی محیط شما است.شما می توانید با در نظر گرفتن بافت های ملموس رنگ به دیوارهایتان روح و جانی تازه بدمید.هر چقدر که در این راه قدرت تخیل بالاتری داشته باشید می توانید به ارائه کاری بهتر امیدوار تر باشید. مجموعه شرکت طراحی داخلی  ما با در نظر گرفتن این موارد سعی نموده تا گروهی مجرب و حرفه ای را در کنار هم گرد هم اورد تا در نهایت بتوانیم برای شما بهترین طرح و نقشه ممکنرا پدید آوریم.شما می توانید برای ایجاد روحی تازه در محیط از رنگ ها استفاده نمایید.وجود نقاشی های خیال انگیزی که به تقلید از طبیعت کشیده شده اند می تواند روحی تازه به فضای شما بدمد.

شرکت طراحی داخلی

شاید باورش کمی مشکل باشد اما باید قبول داشت که رنگ های به آسانی می توانند چشم ها را فریب دهند.با استفاده از تکنیک های پیشرفته در به کار گیری رنگ ها توسط یک شرکت طراحی داخلی حرفه ای می توانید اثری متفاوت را از طرح هایی و دکور خود شاهد باشید.پس هیچ گاه این جزییات را فراموش نکنید و به سادگی از کنار آنها نگذرید.

اما باز هم می خوایهم از قدرت رنگ بگوییم.رنگ به عنوان ارزان ترین مواد آرایشی محسوب می گردد که از بعد کاربرد و تنوع روش های استفاده از ان یکی از قوی ترین ابزار های موجود در شکل گیری نهایی یک طراحی و دکوراسیون می باشد.از جنبه بصری نیز بدون شک می توان رنگ را قوی ترین ابزار موجود قلمداد کرد و همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم با رنگ های براحتی می توان چشم ها را فریب داد .رنگ ها توانایی ایجاد حس های مختلف را رد افراد دارند . می توان با تلفیقی از رنگ های شاد ایجاد حس شادی را در میان افراد خلق کرد و بر عکس اگر از رنگ های کدر و تیره استفاده شود احتمالا نتیجه به عکس خواهد شد.یکی از مهمتری ویژگی های مجموعه شرکت طراحی داخلی آرک مایان در استفادهازمجرب ترین کارشناسان در این زمینه می باشد. ما با شناخت کامل از علم رنگ ها و تاثری که هر کدام می توانند در محیط داشته باشند آنرا رد پروزه های خود به کار خواهیم برد تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما را جلب نماییم.با استفاده از رنگ ها حتی می توان فضای یک محیط را بزرگتر از ان چیزی که هست نیز جلوه داد و از این تکنیک می توان در آپارتمان کوچک و در جاهایی که فضای کمی در اختیار دارید نیز استفاده نمایید.

شرکت طراحی داخلی

یک مثال می زنیم از رنگ هایی که می توانند در یک اتاق به کار گرفته شوند.وجود دیوارهای سفید که باعث استراحت به چشمان خواهند شد و استفاده از تلفیقی از رنگ های شاد در سایر وسایل یک اتاق می تواند روحی تازه و سرشار از زندگی را بر فضای ان بدمد.وجود رنگ زرد باعث ایجاد گرما در فضای موجود خواهد شد.اما می خواهیم پا را فراتر نهیم و در مورد کارایی دیوارها و سقف ها برایتان بگوییم. قطعا کارایی این اجزا بیشتر از آن است که تنها رنگی بروی آنها قرار گیرد و آرایشی به فضای موجود ببخشد.از این بستر ها می توان در جهت آفرینش نقش های مختلف استفاده کرد که می تواند طبق خواست و سلبیقه صاحب خانه باشد.اگر می خواهید تا عناصر معماری که در فضا به کار برده یاد نما و جلوه ای بیشتر داشته باشند شک نکنی رنگ بهترین عنصر برای این کار است . با استفاده مناسب از رنگ ها می توانید به ایسن هدف دست یابید.

شرکت طراحی داخلی

وظیفه یک شرکت طراحی داخلی حرفه ای این است که با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در این زمینه بتواند به شما بهرتین ها را پیشنهاد کند.وجود قوه تخیل کافی و شناخت  علم رنگ ها و … سایر مولفه های دیگر می تواند در نهایت منجر به خلق اثری بی نظیر نماید.پیشنهاد می کنیم حتما به صورت حضوری به دفتر شرکت ما مراجعه نمایید و از آخرین نمونه کارهای ما بازدید به عمل آورید.ما همیشه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با در نظر گرفتن نظرات و خواسته های مشتری و با همگون ساختن انها با علم روز دنیا بتوانیم آثاری متناسب با آنچه که می خواهید برای شما پدیدی آوریم.

 

 

در یک تعریف رسمی که در لغت نامه آکسفورد امده است وازه دکوراسیون داخلی به این شرح تعریف شده است : ایجاد یک هماهنگ سازی که از قبل برای ان طرحی پیاده سازی شده در جهت هر چه بیشتر به جلوه در اوردن رنگ ها و اثاثیه و سایر اسباب و لوازم موجود در فضای موجود.ایجاد همین هماهنگی به نظر کار ساده نباشد و قطعا نیاز است تا در این زمینه از یک شرکت طراحی داخلی حرفه ای و متخصص کمک گرفته شود تا در جهت طراحی دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهد.تا چندی پیش شاید هممه فکر می کردند که از پس مباحثی همچون طراحی و دکوراسیون به تنهایی بر می آیند و در فرآیند ساخت یک بنا کمترین توجه به این مورد  می شد. اما هم اکنون نه تنها این مباحث از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند بلکه شاهد هستیم این روزها به عنوان یک رشته دانشگاهی نیز در مراکز معتبر به دانشجویان و علاقه مندان تدریس می شوند.

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی این روزها دیگر تنها یک تخصص نیست بلکه یک هنر است که در صنعت معماری خود را به شکل بسیار زیبایی بروز داده است .البته این هنر می تواند دارای درجه بندی های مختلف باشد . شما هرگاه به فکر تغییر در شکل چیدمان اسباب و وسایل منزل خود هستید و مثلا در کمترین کار جای یک مبل را تغییر می دهید در واقع به نوعی دارید به عنوان یک دکوراتور عمل می کنید و در طراحی داخلی محیط با این کار تاثیر گذار خواهید بود . اما در درجه بندی حرفه ای این کار توسط متخصصیت و افراد مجربی که سالها علاوه بر گذراندن دوره هیا آکادمیک دارای تجربه عملی نیز می باشند و یم توانند به بهترین شکل ممکن برای شما طراحی دکوراسیون داخلی را پیاده سازی نمایند.

اگر به صورت حرفه ای امور مربوط به طراحی و دکور یک محیط انجام شود قطعا می تواند تاثیر بسیار زیادی بروی افراد ردون ان محیط بگذارد.این روزها به منظور افزایش کارایی افراد یک محیط مثلا اداره سعی می کنند تا با استفاده از دکوراتورهای مجرب و طراحان حرفه ای سعی در ایجاد تغییراتی مفید رد شکل و شاهر محیط داشته باشند . این تغییرات می تواند در تغییر رنگ ها خلاصه شود و یا در نور پردازی محیط به کار رود . به هر حال حتی تغییر کوچکی در نحوه چیدمان اثایه و لوازم محیط هم در این امر بی تاثیر نخواهد بود.

طراحی دکوراسیون داخلی

تحقیقات به عمل امده نشان می هد که طراحی دکوراسیون داخلی دارای تاریخچه چند هزار ساله می باشد و حتی در دوران بسیار قدیم خدمتکاران مصری هم به اندازه وسع و توانایی خویش سعی در تزیین و دکوراسیون محیط خود داشته اند.طبق مدارک و مستندات فعلی انچه که مشخص است این است که اولین طراحی ها و دکورها از مصر باستان نشات گرفته است.بی شک رومی ها یکی از سلاطین امر طراحی در جهان بودهاند و هنوز هم در زمینه انواع طراحی های کلاسیک به نوعی در جهان سر امد تمامی طراحان می باشند.

یک طراح و دکوراتور جدا از اینکه باید دارای ذهنی خلاق و تخیلی عمیق باشد نیازمند یاد گرفتن علومی تخصصی در این زمینه است . شناخت رنگ ها و خصوصیات روانی هر کدام از رنگ ها را باید به خوبی بشناسد تا در مواقع لازم به درستی و به جا  زا انها در محیط مورد نظر استفاده نماید . باید به علم نور پردازی مسلط باشد .چرا که نورها نیز مانند رنگ ها قدرت فریب چشم را دارند و می توانند با ترکیبی حرفه ای به محیط شما نمایی منحصر به فرد را ببخشند.پس حتما باید از دو فاکتور رنگ و نور در طراحی دکوراسیون داخلی محیط خود به خوبی و به جا استفاده نمایید.

برای یک مثال به تزیین اتاق کودک اشاره ای داریم :محیط اتاق قطعا با توجه به شرایط سنی کودک باید دارای حالتی بسیار فانتزی و مهیج باشد.خوب پس اولین قدم یک طراح شناخت موقعیت ها است و این برمی گردد به میزان هوش و توانایی ان در درک موقعیت ها و شرایط.تمامی دکورها و طراحی ای صورت گرفته در اتاق کودک باید مطابق با سن و سال ان باشد.البته این بدان معنا نیست که با هر سال بالا رفتن سن کودک نیاز به تغییرات اساسی در ظراحی دکوراسیون داخلی انجا باشد.قطعا اتاق یک دختر ۱۳ ساله باید تفاوت هایی با اتاق یک کودک ۳ ساله داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی

در بالا از دو فاکتور مهم یعنی رنگ و نور در میزان تاثیر گذاری انها در یک طرح صحبت کردیم و حال  برای فضای اتاق کودک باید بتوانید از بهترین و مناسب ترین رنگ و نور استفاده نمایید. به نظر بهرتین راهنما در به کار بردن سایر جزییات می تواند این باشد که ابتدا هدف نهایی و خواسته ای که از یک اتاق کودک می رود را در ذهن مرور نمایید و سپس قدم های بعدی را رد جهت نزدیک تر شدن به ان بر دارید . این قدم می تواند از انتخاب رنگ گرفتاه تا نحوه چیدمان و دکور بندی و نور پردازی مجیط را شامل شود.

بد نیست اگر کودکتان به سنی رسیده که قدرت تکلم دارد از او بپرسید که چه رنگی دوست دارد.حتی اگر قدرت کافی برای صحبت کردن ندارد ولی قدرت تشخیص رنگ ها را دارد می توانید با استفاده از یک جعبه مداد رنگی  از او بخواهید تا رنگ مورد علاقه خود را از میان سایر رنگ ها انتخاب نماید.هیچگاه سعی نکنید تا رنگ و یا مدل دلخواه خود را به کودک تحمیل کنید.بگذارید خود او قدرت انتخاب داشته باشد و با توجه به خصوصیات شخصیتی خود دست به انتخاب بزند.

می توانید به بازار مراجعه کرده و از مبلمان مخصوص اتاق کودکان برای اتاق کودک خود استفاده نمایید.برای دختران از رنگ های دخترانه نظیر صورتی می توان استفاده کرد و برای پسرها نیز از رنگ های پسرانه.برای تزیین دیوارها نیز می توانید از تصاویر فانتزی و مدل ها و الگوهایی که در اینترت هم زیاد یافت می شود استفاده نمایید. تمامی موارد فوق در واقع همان طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که قدم به قدم می بایست آنرا پیش ببرید.

 

برای هر طراحی مخصوصا اگر برای طراحی داخلی منزل باشد باید همیشه سعی کنیم یک کانون تمرکز در نظر بگیریم. گاه ممکن است که کانون تمرکز وجود نداشته باشد و در اینجا باید طراح با فکری خلاقانه ان را ایجاد نماید.در یک منزل مثلا در بخش اتاق های ان وقتی دچار چنین مشکلی می شویم و خبری از کانون تمرکز نیست باید به عنوان نمونه فضای نشستن را بر حول محور یک تابلوی نقاشی چشمگیر و قابل توجه بچینید.می توانید اگر قرار است این کار را در فضای نشیمن انجام دهید توسط یک قالیچه که دارای رنگ های درخشانی است فضای گپ و گفت را مرز بندی نمایید.اگر در اتاق خواب می خواهید این عمل را انجام دهید معمولا از تخت خواب به عنوان نقطه کانونی استفاده می شود.البته اگر فضای اتاق خواب شما بزرگ است علاوه بر تخت خواب می توانید به دنبال یک نقطه کانونی ثانویه نیز باشید.

طراحی داخلی منزل

یکی از مکان هایی که در طی روز معمولا ساعات زیادی را در ان سپری می کنیم قطعا منزلمان می باشد. مخصوصا که بعد از یک روز کاری دوست داریم زمانی که به منزل مراجعه می کنیم در نهایت آرامش بتوانیم به تجدید قوای خود پرداخته و حسی همراه با لذت و آسایش را تجربه نماییم.در این بین داشتن طراحی داخلی منزل با توجه به  استانداردهای روز دنیا می تواند نقش مهمی را ایفا نماید.چیدمان صحیح و استفاده از یک نور پردازی مناسب به همراه استفاده از طیف رنگ ها به صورت حیح در جایگاه خود می توان به افراد در  آن محیط کمک فراوانی در جهت رسیدن به آرامش خاطر بیشتر نماید. در دکوراسیون داخلی منزل می بایست توجه ویژه ای به جنبه های بصری محیط داشت.از رنگ و مدل مبلمان گرفته تا نوع کف پوشی که به کار می بریم و مدل و رنگ پرده و حتی رنگ دیوارها و… همه باید با هم از یک هارمونی استاندارد و هم خوانی بهره ببرند.

با توجه به اینکه یک منزل دارای چندین بخش مختلف  است می بایست با توجه به قسمتی که در ان هستیم نوع دکوراسیون را انتخاب نماییم.مثلا برای اتاق خواب ها قطعا باید از رنگ های آرامش بخش همراه با نوری کم استفاده شود و برای سالن پذیرایی این امر کمی متفاوت بوده و می بایست از نور پردازی بیشتری و رنگ های سر زنده تری استفاده کرد.دکوراسیون آشپزخانه از مهمترین بخش های طراحی برای منزل است.

طراحی داخلی منزل

فضای داخلی با نگرش جهانی برای زندگی شهری بسیار مناسب است.انعکاس سبک شهری در تجهیزات ظریف و زیبای مبلمان داخلی و کیفیت هنری آن در آرایش به شیوه ی جهانی به روشی هویداست.به ویژه حضور مجموعه های ارزشمند موجب چشم گیر تر شدن شخصیت معماری داخلی می شود و همین امر می تواند تاثیر قابل ملاحضه ای در نوع طراحی داخلی منزل شما داشته باشد.رنگ کرم آفریننده ی فضایی چون گالری نمایش و پس زمینه ای خوب برای نمایش ترکیب ساده ی اشیا و تابلوهای نقاشی می باشد که از مشخصات اینگونه فضاهاست.اگر تاکید بر طراحی شرط موفقیت فضاست تقابل اشیای قدیمی و کلاسیک با طرح های مدرن و امروزی بدون توجه به قدمت و تجدد ان ها مطرح نیست.

حتما سعی کنید برای اینکهخ طراح بتواند آنچه که شما می خواهید را برایتان پیاده سازی نماید درباره تمام جزییات و انچیزی که در ذهن خود تصور کرده اید با او به صورت مفصل بحث کنید . باید بتوانید تصویر ذهنی خود را همانگونه که هست به ذهن طراح انتقال دهید تا او نیز با درکی درست از خواسته ها و نیازهای شما و با در نظر گرفتن تمامی اصول فنی و تخصصی بتواند نسبت به طراحی داخلی منزل شما قدیم مثبت و موثر بردارد.ما بهترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی را برای شما خلق خواهیم کرد.

اگر بتوانید در بخش های مختلف منزل خود از طرح های رویای نیز استفاده نمایید باعث خواهید شد تا سرزندگی را به خانه خود بیاورید.سرزندگی اتاق های رویایی می تواند حس تخیل افراد را بر انگیزد و شما را تشویق کند تا در طول روز حسی خوب را تجربه نمایید.در آرک مایان با توجه به کادر تخصصی که در اختیار داریم مژده طراحی رویایی را بهش ما خواهیم داد . بله طرحی منحصر به فرد شما را فرا می خواند تا خیال بافی های خود را به واقعیت گرم و صمیمی و به دور از اندوه تبدیل نمایید.اما در قالب هر طرحی که قرار است پیاده سازی شود باید در کل میان طراحی داخلی منزل شما نوعی همگونی به چشم بخورد.به نظرتان کلید این هماهنگی می تواند چه چیزی باشد ؟ می توانید برای رسیدن به این هماهنگی از اشیا خیلی ظریف و مورد علاقه تان که در نظر خودتان خیال انگیز و در عین حال منحصر به فرد هستند استفاده نمایید و در جای جای منزل به صورت متوازن از انها استفاده نمایید.

طراحی داخلی منزل

کف اتاق را چوب های ضخیم واکس خورده می توان به کار برد و طرحی منحصر به فرد خلق نمود.قطعا نوع متریال به کار رفته برای طراحی داخلی منزل می تواند نقش بسیار تایین کننده ای در میزان شیک و مدرن بودن ان داشته باشد.البته این امکان دقیقا به میزان بودجه شما نیز بستگی دارد.یک اصل مهم را نیز نباید فراموش کرد که اگر هر چقدر از بهترین متریال ها استفاده کنیم و از مبلمان شیکی نیز بهره ببریم اما رنگ بندی و نور پردازی خوبی نداشته باشیم قطعا انطور که باید لوازم نمی توانند جلوه و نمای واقعی خود را به معرض نمایش بگذارند.پس در این زمینه حتماب باید توسط یک شرکت طراحی داخلی مجرب اقدام به تایین رنگ ها و نور پردازی محیط نماییم.

با افتخار اعلام می کنیم آرک مایان با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای و داشتن چندین سال تجربه موفق در این زمینه آمادگی دریافت سفارشات شما می باشد.در تمام طرح هایی که برای مشتریان خود تا به اکنون به کار برده ایم همیشه سعی کرده ایم تا ابتدا به خواسته های مشتریمان خود به خوب یگوش داده و درک صحیحی از آنچه که می خواهند به دست آوریم و سپس با توجه شناختی که از خواسته های ایشان به دست اورده ایم به اجرای قدم به قدم انها بپردازیم.البته قطعا هر جا که نیاز باشد مشاوره های لازم را به مشتریان ارائه می دهم تا در نهایت طرح نهایی با بالاترین کیفیت ممکن پیاده سازی شود.یکی از یباترین و منحصر به فرد ترین ها را برای دکوراسیون منزل شما تدارک دیده ایم.

طراحی داخلی منزل

مهمترین عاملی که می تواند نقش تایین کننده ای در میزان کیفیت یک طرح داشته باشد قطعا میزان بودجه ای است که برای ان در نظر گرفته اید. هر چقدر بودجه بیشتری برای طراحی داخلی منزل خود کنار بگذارید قطعا طراح و دکراتو با آزادی عمل بیشتری می تواند نسبت به طراحی و پیاده سازی طرح مد نظر اقدام نماید.در این زمینه اگر تمایل دارید تا با آخرین نمونه کارهای ما آشنا شوید می توانید به دفتر شرکت مراجعه نمایید و خودتان از نزدیک با میزان تخصص و کیفیت کارهای ما آشنا شوید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر همچنین می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ همین الان با ما تماس بگیرید.

یکی از عواملی که باعث شده است تا طرح ها ما نسبت به سایر طرح های دیگران منحصر به فرد تر باشد قطعا تنوع در استفاده از متریال های مختلف در یک طرح است. ما با دارا بودن کادری مجرب امکان از هر نوع متریالی را در کار دارا بوده ایم و با توجه به نیاز  یک طرح هر کجا که لازم باشد از متریال های گوناگون بهره خواهیم برد.مبحث بعدی که می تواند در زیبایی طراحی داخلی منزل شما بسیار نقش تایین کننده ای داشته باشد قطعا نوع چیدمانی است که قرار است برای اسباب و وسایل منزل به کار  رود.کادر مجرب آرک مایان با دارا بودن آخرین مدارک علم فنگ شویی می توانند در این زمینه بهترین و دقیق ترین پیشنهادات را به شما ارائه دهند تا در نهایت به بهترین شکل ممکن بتوانید وسایل منزل خود را چیدمان نمایید.

ما برای تمامی بخش های منزل شما طرح ها و ایده های خاصی داریم. از سرویس های بهداشتی گرفته تا سالن پذیرایی و اتاق های خواب و آشپز خانه.هر کدام را با توجه به نوع کارایی که دارند برایتان دیزان و طراحی خواهیم کرد.استفاده از آخرین و مدرن ترین تکنیک های طراحی یکی از مهمترین خصوصیت آرک مایان است.همیشه سعی کرده ایم تا مطالعه روز افزون منابع معتبر خارجی در این زمینه همیشه به روز باشیم و بتوانیم طرح های منحصر به فردری را به مشتریان پیشنهاد کنیم.

منزل ما جایی است که قرار است کانون گرمی برای حضور تمام افراد خانواده باشد و احتمالا بعد از یک روز کاری سخت  خسته کننده در طول ساعاتی که در منزل هستیم به استراحت و تجدید قوا بپردازیم.آیا می دانید که دکوراسیون داخلی منزل چقدر می تواند در این زمینه نقش مهمی را ایفا نماید.؟ بله با به کار گیری یک طراحی داخلی حرفه ای شما می توانید احساس خوبی را از حضور در محیط خانه تان به دست آورید .شما نیاز به طرحی دارید که فطرتا دارای گرما و آرامش باشد.نظرتان راجع به اتاقی به سبک روستایی چیست ؟ البته این یک پیشنهاد است.اتاقی که در ان اکثر لوازم دست ساز و ساده می باشد و روحی تازه را می تواند به فضای انجا بدمد.شاید هم حس  خاصی از میراث گذشتگان را برای ما تداعی نماید.

در هر حال باید فضای دکوراسیون داخلی منزل شما در راستای رسیدن به یک آرامش و راحتی باشد.شما نمی خواهید در منزل هم مانند محیط بیرون حسی شلوغ و درگیرانه را تجربه کنید.باید حسی کاملا متفاوت با انچه که ممکن است دربیرون برای شما رخ دهد را در منزل کسب کنید.نوع چیدمان مبلمان و اسباب و لوازم می تواند در این میان نقش بسیار مهمی داشته باشد.اینکه از فضای موجود به چه نحو استفاده کنید این شاید کلید معما باشد . یادتان است که در مقالات قبل گفتیم هدف از طراحی و دکوراسیون در واقع بهینه کردن فضای موجود است و البته ایجاد زیبایی بصری محیط.خوب محیط یک خانه زمانی بهینه می شود که در ان بتوان با آرامش خیال به رفع خستگی روزانه پرداخت.

نوع رنگ آمیزی دیوارها  و سقف و کف پوش ها همگی می تواند در این مهم نقش تایین کننده ای را ایفا نماید. پس دقت کنید زمانیکه می خواهید کف پوش منزلتان را انتخاب کنید  حتما رنگی که برای ان در نظر خواهید گرفت اولا دارای همگونی لازم با دیوار و سقف و پرده ها و مبلمان داشته باشد و دوم اینکه بتواند حس ارامش را برای شما به ارمغان بیاورد.بسیاری از افراد معتقد هستند که برای رسیدن به یک دکوراسیون داخلی منزل بسیار  منحصر به فرد حتما باید از لوازم بسیار لوکس استفاده شود در صورتیکه اصلا اینگونه نیست. البته منکر آن نیستیم که اگر بتوانید از لوازم مدرن و لوکس در طراحی داخلی منزل خود استفاده کنید خلاف هدف اصلی گام برداشته اید.ما در واقع منی خواهیم بگوئییم اگر حتی چنینی امکانی برای شما فراهم نیست که هزینه های گزافی برای این منظور انجام دهید حتما می توانید با طرحی خلاقانه بسیاری از کمبودها را رد این زمینه جبران نمایید.

یک رنگ بندی متناسب و یا یک نور پردازی حرفه ای شاید بتواند بسیاری از کاستی های شما را جبران نماید.شما اگر از بهترین متریال های ممکن هم استفاده نمایید اما در نوع رنگ بندی محیط و نور پردازی دقت لازم را نداشته باشید تقریبا می توان گفت همه زحمات شما از بین خواهد رفت و نتیجه لازم را نخواهید گرفت.نور و رنگ هر دو پر فریب هستند و می توانند چشمان بیننده را گمراه نمایندو شما باید از این خصوصیت به نحو احسن در پروزه های خود استفاده نماییدو تمامی موارد فوق نیازمند افرادی مجرب و متخصص است که با شناخت علوم معماری بتوانند به صورت قدم به قدم و حرفه ای اقدام به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل شما نمایند.

با افتخار اعلام می داریم که مجموعه آرک مایان با کادری مجرب اماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما عزیزان می باشد.پیشنهاد می کنیم حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید و از نزدیک از آخرین پروئژه هایی که انجام داده ایم دیدن نمایید. ما پیشنهادهای منحصر به فردی را برای شما خواهیم داشت.آرک مایان با ده ها سال تجربه و با دارا بودن افرادی مجرب می تواند انچه که شما در ذهن می پرورانید را به واقعیت تبدیل نماید.ما در قدم اول و برای اجرای دقیق دکوراسیون داخلی منزل شما از شما می خواهیم که جز به جز انچیزی که در ذهن متصور هستید را بازگو نمایید تا با نیازهای شما آشنا شویم.سپس نیازهای شما را در چارچوب فنی و تخصصی مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانیم برای شروع یک نقشه راه تهیه نماییم و قدم به قدم مراحل پروژه را به انجام برسانیم.در طراحی دکوراسیون خانه شما ما نظر شما را دقیقا در طراح لحاظ خواهیم کرد.

آرایش منزل و تنوع در شیوه ی خوش آمد گویی برای شما باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد.اگر به منزل جدیدی نقل مکان می کنید قطعا شما هم با ما هم عقیده هستید که نمی توان به راحتی تمام سلایق نفر قبلی را قبول کرد و تغییری در دکوراسیون ان ایجاد نکرد. بله شما دقیقا احتیاج دارید تا بر اساس طرز تفکر خود دست به تغییرات بزرگی بزنید و شاید حتی نیاز به تغییراتی رد معماری داخلی ساختمان نیز داشته باشید.به ههر حال مجموعه آرک مایان امادگی طراحی و اجرای تمامی خواسته های شما را از صفر تا صد را دارد.ما سعی خواهیم کرد تا تمامی تغییراتی که قرار است برای رسیدن به طرح کلی شما در دکوراسیون داخلی منزل انجام شود با کمترین آسیب به بخش های مختلف صورت پذیرد تا با کمترین هزینه ممکن این امر انجام شود.مثلا تبدیب یک حمام قدیمی به حمامی مدرن و یا تغییرات اساسی در یک آشپزخانه و یا فضای نشیمن و…

برای اتاق خواب شما فضایی دنج را باید تدارک ببینم.اتاق خواب یکی از بخش های مهم در دکوراسیون منزل محسوب می شود. فضایی با نور پردازی ملایم و رنگ های آرامش بخش تا بتواند هم نام اسمش برای شما خوابی ارامش بخش را به همراه داشته باشد.اصولا یکی از پیچیده ترین و ظریف ترین طراحی های در زمینه منازل صورت می پذیرد . چرا که هر بخش ان بر اساس نوع کاربری که دارد براید طراحی و دکوراسیون شود. مثلا فضای سالن پذیرایی باید سراسر پز از شور و انرژی باشد و از رنگ ها و چیدمانی استفاده شود که سرزندگی را به ارمغان بیاورد.فضای آشپزخانه باید تا حد ممکن بهینه طراحی شود و همه جیز به نحو احسن و در جای مناسب خود قرار گیرد.رعایت تمامی نکات ریز است که در نهایت باعث می شود تا طرح نهایی مورد پسند شما شود و تبدیل به طرحی منحصر به فرد گردد.امیدواریم در این زمینه توانسته باشیم توضیحات خوبی را برای شما علاقه مندان ارائه داده باشیم. در صورت تمایل می توانید هر زمان که خواستید با ما در تماس باشید و یا در ساعات اداری به دفتر شرکت مراجعه نموده و از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

 

 

 

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل



:: بازدید از این مطلب : 10
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : مجتبی

طراحی داخلی ویلا

عواملی که همیشه در یک پروزه طراحی و دکوراسیون می توانند نقش بسیار تایین کننده ای داشته باشند جدا از نوع متریال های به کار رفته  موارد ی همچون رنگ و نور می باشند . بله بارها نیز به این موضوع اشاره داشته ایم که نور و رنگ هر دو چشمان انسان را براحتی فریب می دهند و یک طراح حرفه ای با توجه به این خاصیت باید به نحوی حرفه ای و دقیق بتوانید در پروزه طراحی داخلی ویلا از این دو عامل استفاده کرده تا در نهایت بتواند طرحی منحصر به فرد را ارائه دهد. البته نوع متریال نیز می تواند تاثیر گذار باشد اما جالب است بدانید اگر محیط ما نور مناسب و رنگ امیزی همگونی نداشته باشد متریال های استفاده شده هر چقدر هم که گران قیمت و لوکس باشند نمی توانند انطور که می بایست نما و جلوه خود را بروز دهند.پس قبل از هر چیز باید به این دو عامل توجه ویزه ای داشت.

آرک مایان با سال ها تجربه حرفه ای در زمینه انواع طراحی و دکوراسیون داخلی  آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما متقاضیان عزیز می باشد. در زمینه طراحی داخلی ویلا ما با در نظر گرفتن آخرین متدهای روز دنیا و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال ها موجود تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در نهایت برای شما طرحی بسیار شیک و منحصر به فرد ایجاد نماییم.شما می تواند تمام خواسته های خود را به ما بگویید و ما نیز با در نظر گرفتن کلیه جوانب سعی خواهیم کرد تا انجا که میسر باشد با حفظ تمام اصول زیبایی شناسی و طراحی خواسته های شما را برای طراحی داخلی ویلا پیاده سازی نماییم.

 

طراحی داخلی ویلا

 

مهمترین تفاوت کارهای آرک مایان با سایر رقبا در این است که ما همیشه سعی کرده ایم تا کاری متفاوت را به مشتری ارائه دهیم.شما با ما می توانید از این پس هم متفاوت تر و هم منحصر به فرد تر باشید.ما هیچ گاه سعی نکرده ایم تا طرحی که قرار است به مشتری ارائه دهیم را از دیگر طرح های موجود کپی برداری کنیم و معتقد هستیم کارهایی که باید به متقاضیان ارائه دهیم باید از هر نظر منحصر به فرد و تک باشد.

در مجموعه آرک مایان سعی کرده ایم تا از تمامی تخصص ها بهترین افراد را گرد هم اوریم و در زمان اجرای هر پروزه به بهترین شکل ممکن به تمامی جزییات ان رسیدگی کنیم. بله ما معتقد هستیم که همین جزییات هستند که در اخر خود را نمایان خواهند کرد و طرحی منحصر به فرد را خلق می نمایند.می توانید به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه نمایید و از آخرین پروژه هایی که در زمینه طراحی داخلی به انجام رسانده ایم بازدید نمایید.دو خصوصیت ویزه در تمامی کارهای ما به خوبی نمایان است :

-منحصر بودن در طراحی

-متمایز در نحوه اجرا

طراحی داخلی ویلا

بله ما معتقد هستیم که هر طرح باید برای خود حرفی تازه برای گفتن داشته باشد و تا کنون به خود اجازه نداده ایم که بخواهیم کاری تکرای و کپی را به مشتری پیشنهاد کنیم.پروژه های طراحی داخلی ویلا معمولا به دلیل بزرگ بودن مساحت کاری دارای جنبه های مختلفی می توانند باشند. برای هر بخش می توان طرحی خاص و منحصر به فرد و متناسب با ان را در نظر گرفت. بخش وروردی ساختمان -حیاط-سالن پذیرایی-و… دیگر بخش ها.

البته این مهم است که ویلایی که قرار است کار کنیم در کدام منطقه آب و هوایی باشد .اگر قرار است این پروزه در شمال کشور انجام شود به دلیل میزان رطوبت و دیگر عوامل محیطی می بایست حتما از متریال ی استفاده شود که در طول زمان دچار پوسیدگی نشود. دقت کردن به این موارد و رعایت تمامی اصول حرفه ای در زمان اجرای یک پروزه مربوط به طراحی داخلی ویلا تنها از پس گروهی مجرب و با تجربه بر می آید.

طراحی داخلی ویلا

 

ما با استفاده از آخرین تکنولوژهای نور پردازی و با استفاده از علم فنگ شویی و روانشناسی رنگ ها تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت برای ویلای شما طرحی بسیار شیک و خاص را خلق نماییم.اگر به طرح های قدیمی علاقه مند هستید و در عین حال دوست دارید تا از تکنولوژی های روز نیز در طراحی داخلی ویلا شما استفاده شود می توانیم با ظرافتی خاص تلفیقی از طرح های قدیمی و سنتی و و طرح های مدرن را برای شما ایجاد نماییم.

طراحی داخلی ویلا

 

 

عوامل مختلفی می توانند از ایجاد یک طرح و نقش برای ویلای شما تاثیر گذار باشند. مثلا میزان وسعت و شکل ظاهری بنای شما می تواند عامل مهمی در انتخاب طرح نهایی باشد. در نهایت همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم در قدم اول سعی خواهیم کرد تا ابتدا تمام آنچه که مشتری در ذهن خود می پروراند را مطلع شده و سپس تا جایی که به استانداردهای یک طرح آسیبی وارد نشود انها را قدم به قدم  در طرح پیاده سازی نماییم.می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه همین الان با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس حاصل فرمایید.

طراحی داخلی ویلا

 

گاهی اوقات رعایت نکاتی بسیار کوچک می تواند تاثیری بسیار بزرگ در شکل نهایی طرح و پروزه شما بگذارد.مثلا به عنوان نمونه در یک اتاق هیچ چیز نمی تواند به انازه داشتن پرده ای شیک و جذاب  به نما و جلوه اتاقتان کمک کند.و یا در یک اتاق پذیرایی داشتن یک نقطه کانونی درست و نحوه چیدمان صحیحی به دور ان می تواند نظمی خاص را به محیط آنجا بدهد. و…. از این قببیل موارد زیاد هستند و تنها طراحی مجرب و دکوراتوری حرفه ای می تواند  در طول مسیر اجرای پروزه این نکات را به خوبی و در جای خود اجرا نماید.برای اتاق خواب های ویلای شما نیز طرحی خاص در نظر گرفته ایم. ما به بهترین شکل ممکن دکوراسیون اتاق خواب را برای شما انجام خواهیم داد.

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا

 

کلمات کلیدی:

 

 

طراحی داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

سقف کاذب کناف

طراحی سقف کاذب

طراحی داخلی

شرکت طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل



تعداد بازدید از این مطلب: 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : حسین
تاریخ : یک شنبه 20 تير 1395
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید